Proximus steunt de horeca

Gepubliceerd op 21/10/2020 in Service

Proximus steunt de horeca

Naar aanleiding van de beslissingen die op vrijdag 16 oktober door de overlegcommissie zijn aangekondigd, hebben we besloten om een nieuw steuntje in de rug te geven aan onze professionele klanten uit de horecasector.

Gezien de moeilijkheden die onze professionele klanten ondervinden bij het sluiten van hun café of restaurant, hebben we besloten om onze hulp aan professionals in de horecasector opnieuw te lanceren.

Waar gaat het over?

Naar aanleiding van de verplichte sluiting van de Horeca kunnen we een maand abonnementschorsing toekennen voor producten die niet meer gebruikt worden.

Deze schorsing kan worden toegepast op alle standaardproducten die in onze pakketten zijn opgenomen, met uitzondering van: aanbiedingen die niet in het pakket zijn opgenomen, joint offers en Bizz Online.

Voor wie is dit van toepassing?

Alle professionele klanten die eigenaar zijn van een restaurant of café

Voorwaarden

Het maximale bedrag van deze steunmaatregel is € 150 per klant.

Deze steunmaatregel kan slechts één keer per klant worden gegeven vanaf 21 oktober 2020.

Het bedrag van de toegekende korting wordt op de volgende factuur in mindering gebracht.

Wat gebeurt er na deze opheffing ?

Je moet niets doen. Na deze opheffing zal het product/de dienst automatisch terug actief zijn.

Hoe kan je deze maatregel verkrijgen?

Door dit formulier in te vullen.

Katleen

Efficiënt zijn, da’s mijn dada. Verwacht je aan concrete tips, apps en diensten die het je gemakkelijk maken!

Andere artikels van Katleen

Blog topics

Hulp nodig?

Vragen over ons aanbod?

Een expert staat voor u klaar