×
×

6 vragen over het instellen van uw e-mail

door Dirk en MarjanWist je dat…23/01/2017

6 vragen over het instellen van uw e-mail
E-mail is ongetwijfeld een van de meest gebruikte onlinetoepassingen.

Maar waar en hoe moet u precies uw e-mail instellen op uw pc of gsm? Hoe moet u extra e-mailadressen aanmaken of opslaan? En hoe herkent u phishing-mails? Onze FAQ legt het u allemaal uit. 

  1. Hoe stel ik mijn e-mail in op smartphone of tablet?

    Als u een smartphone heeft, wil u hierop natuurlijk uw e-mailtjes kunnen lezen en e-mails versturen. De manier om e-mail in te stellen, verschilt wel van merk tot merk en van besturingssysteem tot besturingssysteem. Klinkt ingewikkeld? Dat hoeft zeker niet zo te zijn! Selecteer gewoon uw toestel in onze online tool en stel stap voor stap uw telefoon in.

  2. Hoe stel ik mijn e-mail in op de computer?

    Ook op de pc of Mac is het instellen van uw e-mail in een handomdraai geregeld. Kies uw favoriete mailprogramma en volg simpelweg het stappenplan. U bent binnen de tien minuten mailtjes aan het versturen. 

  3. Hoe kan ik e-mailadressen opslaan in mijn elektronisch adressenboek?

    Als u de e-mailadressen van uw contactpersonen opslaat, kan u ze gemakkelijker en sneller mailen. Als u zogenaamde distributielijsten maakt is het zelfs mogelijk om met één klik een mail naar alle mensen op die lijst te versturen (uw beste vrienden bijvoorbeeld of uw collega’s). 

  4. Hoe maak ik een extra e-mailadres aan of verwijder ik een e-mailadres?

    U kunt tot maximaal vijf e-mailadressen aanmaken die allemaal in dezelfde mailbox terechtkomen. Heeft u een bepaald adres niet meer nodig? Dan kan u dat natuurlijk ook weer verwijderen. Dit handig stappenplan laat zien hoe u dit regelt. Overigens: u kan ook extra mailboxen aanmaken, bijvoorbeeld voor uw partner of kinderen. Het aantal mailboxen dat u kan aanmaken, hangt af van uw internetabonnement. 

  5. Hoe herken ik een phishing-mail?

    E-mailen is leuk, maar u moet natuurlijk wel voorzichtig zijn: met phishing-mails bijvoorbeeld. Dat zijn e-mails waarin iemand zich voordoet als een medewerker van bijvoorbeeld uw bank of Microsoft en u vraagt om uw persoonlijke gegevens (wachtwoord, klantennummer…) door te sturen. Uiteraard mag u hier nooit op ingaan. Maar hoe herkent u zulke phishing-mails? En wat moet u dan wel doen? De antwoorden vindt u hier

  6. Help, ik kan geen mails verzenden, maar wel ontvangen!

    Het is een probleem dat af en toe wel eens de kop durft op te steken: u kan mails ontvangen, maar niet verzenden. Zo verstuurt u in een oogwenk terug mails.

Meer nieuws over:

  • FAQ
  • support
  • E-mail

Nieuws filtering op :

Ander nieuws

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

  • Chat met een Bizz Expert via deze site

    Chat met een Bizz Expert via deze sitemomenteel niet beschikbaar

Contact

Vragen over ons aanbod?

Een expert staat voor u klaar