×
×

4 - Welke vormen van content kan u maken?

Gepubliceerd op 06/07/2018 in Verhalen

4 -  Welke vormen van content kan u maken?

Goed werkende vormen van content bestaan uit tekst én beeld. Deze vier doeltreffende voorbeelden zijn niet zo heel moeilijk te maken: Vraag & Antwoord, klantenverhalen, lijstjes en foto’s met bijschrift.

Elke onderneming heeft via zijn medewerkers, zijn specialiteit en zijn producten tal van verhalen en nuttige informatie of content waar consumenten iets aan hebben. Hoe haal je die content naar boven? Waar kan je die content kwijt? En hoe zet je die content in voor meer visibiliteit, meer klantentrouw, een beter imago, ...?

Deel 4: Welke vormen van content kan je maken?

Michel Libens is stichtend voorzitter van Custo, de Belgische federatie van Content Marketing agencies en coauteur van het boek ‘Content Marketing’. Hij is ook CEO van Propaganda, één van de marktleidende Content Marketing bureaus. Propaganda denkt al meer dan 10 jaar Content Marketing strategieën uit voor Proximus. In een video in 5 delen gaat hij dieper in op hoe zelfstandigen en kleine ondernemingen hun voordeel kunnen doen met Content Marketing.

Download het tipsboekje om meer contentvormen te leren kennen.

Download nu

Blog topics

 

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?

Vragen over ons aanbod?

Een expert staat voor u klaar