×
×

2 - Hoe begin je met Content Marketing?

door JohanVerhalen06/07/2018

2 -  Hoe begin je met Content Marketing?
Begin steeds met een uitgedokterd plan. Stel jezelf daarbij deze vragen: hoe maak ik als ondernemer het verschil? Wat maakt mijn onderneming anders? Wie zijn mijn klanten? Wat zijn hun uitdagingen, verlangens en angsten? In het antwoord op deze vragen zit het unieke verhaal dat jij als ondernemer kan brengen voor jouw (toekomstige) klanten.

Elke onderneming heeft via zijn medewerkers, zijn specialiteit en zijn producten tal van verhalen en nuttige informatie of content waar consumenten iets aan hebben. Hoe haal je die content naar boven? Waar kan je die content kwijt? En hoe zet je die content in voor meer visibiliteit, meer klantentrouw, een beter imago, ...?

Deel 2: Hoe begin je met Content Marketing?

Michel Libens is stichtend voorzitter van Custo, de Belgische federatie van Content Marketing agencies en coauteur van het boek ‘Content Marketing’. Hij is ook CEO van Propaganda, één van de marktleidende Content Marketing bureaus. Propaganda denkt al meer dan 10 jaar Content Marketing strategieën uit voor Proximus. In een video in 5 delen gaat hij dieper in op hoe zelfstandigen en kleine ondernemingen hun voordeel kunnen doen met Content Marketing.

Download het tipsboekje om meer contentvormen te leren kennen.

Download nu

Meer nieuws over:

  • Digitaal
  • digitale marketing
  • Content Marketing
  • Michel Libens
  • Propaganda
  • Bizz Online

Nieuws filtering op :

Ander nieuws

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

  • Chat met een Bizz Expert via deze site

    Chat met een Bizz Expert via deze sitemomenteel niet beschikbaar

Contact

Vragen over ons aanbod?

Een expert staat voor u klaar