Voor Fab Ken geen wifi-problemen meer

Gepubliceerd op 11/09/2018 in Jouw verhalen

Ken De Sutter en Fabian Defraire zijn vanaf de start van hun kapperszaak druk bezig met allerlei zaken te regelen. Hun salon. Hun klanten. Hun administratie. Hun communicatie. Allemaal dingen waarvoor beide kappers zichzelf niet geknipt zien.

Voor Fab Ken geen wifi-problemen meer

Neem nu het wachtwoord van hun modem vervangen. Dat bleek niet altijd zo eenvoudig. De kappers zaten met de handen in het haar. Gelukkig zijn ze wel fan van Proximus. En wij? Wij zijn natuurlijk fan van hen.

Menselijk en vrijgevig zijn

“Wat ik leuk vind aan dit vak is de creativiteit, zelfs voor een eenvoudige froufrou, maar vooral de menselijke kant”, vertelt Ken. “Ons cliënteel is een leuke mix.”

Het salon organiseert elke zondag voor Kerstmis samen met de klanten een actie voor de minderbedeelden: “Fab en ik kappen hen dan gratis, en we delen kleding en levensmiddelen uit die onze klanten verzameld hebben. Elke keer staat er een rij tot op de stoep!”

Elke klant is uniek

Fabian knipt droog en Ken kapt liever natte haren. Los daarvan hebben de twee heren wel de liefde voor het vak gemeen. Voor hen is elke klant uniek. En ook al zijn ze helemaal mee met de nieuwste trends, het belangrijkste is om de haarstijl te vinden die perfect past bij de persoonlijkheid van de klant. Service op maat, dus. En dat is ook waar Ken van houdt bij Proximus: “Ze stelden me een oplossing voor die exact past bij wat ik nodig heb.”

“Ik heb gekozen voor een Bizz pack, de beste optie voor mij”

Op advies van zijn Bizz Expert koos Ken voor een businesspack met internet en vaste en mobiele telefonie. “Als ik er niet ben, stuur ik de oproepen door naar mijn gsm. Ik kan zelfs de voicemail van de vaste telefoon beluisteren via mijn smartphone. Da’s echt top.” En internet is belangrijk voor de klanten: “Ze willen hun mails kunnen lezen en beantwoorden terwijl hun haarkleuring inwerkt.”

Sinds altijd al klant bij Proximus

Net zoals hun klanten is de kapper ook heel trouw. “De service is top. Met Proximus sta je nooit voor verrassingen, is alles duidelijk en kan je rekenen op kwaliteit.” En Ken voegt toe: “Ik wil een oplossing die wérkt, zodat ik gewoon met mijn klanten bezig kan zijn. En dat is wat ik nu heb. Dus waarom zou ik veranderen?”

“Ik hou me liever bezig met mijn coupe dan met wifi-problemen.”

Alles ging goed. Tot de dag dat de kappers hun wifi-wachtwoorden wilden aanpassen. “We belden naar de Proximus-helpdesk voor hulp op afstand. “Maar dat was geen succes, we slaagden er maar niet in om dat rotwachtwoord aan te passen. Dus wanneer onze klanten ons om het wachtwoord vroegen, was het een echte hel. Want het bestaande wachtwoord was superingewikkeld, zoiets als H3jg8x!v4Qp.”

Probleem … Oplossing!

Gelukkig kon de Bizz Expert van Ken een afspraak fiksen met een Proximus-technieker. De reddende engel kamt alles uit en voert een gratis check-up uit van de hele installatie en alle telecomtoestellen. En hij zorgt ook meteen voor de configuratie en beveiliging van de modem. Probleem opgelost!

Wil je net als Ken zien wat de Bizz Expert voor jou kan betekenen? Neem hier een kijkje.

Proximus Business

  

Andere artikels van Proximus Business
Hulp nodig?

Vragen over ons aanbod?

Een expert staat voor u klaar