Voicemail activeren of deactiveren

Activeer of deactiveer uw voicemail online of via onze klantendienst, afhankelijk van uw tariefplan.

Hebt u een Pay&Go-kaart?
  1. Log in om voicemail te activeren of te deactiveren.
  2. Hier ziet u de huidige status van uw voicemail (Geactiveerd of Gedeactiveerd). Als uw voicemail geactiveerd is, wijzigt u de status door het vakje "Deactiveer uw voicemail" aan te vinken. U kunt uw voicemail op dezelfde manier opnieuw activeren. Klik daarna op de knop Configureren.
  3. Voer de wijzigingen uit door te klikken op de knop Bevestigen.
Hebt u een factuur met enkel gsm-nummers (en geen ander abonnement)?
  1. Log in om voicemail te activeren of te deactiveren.
  2. Hier ziet u de huidige status van uw voicemail (Geactiveerd of Gedeactiveerd). Als uw voicemail geactiveerd is, wijzigt u de status door het vakje "Deactiveer uw voicemail" aan te vinken. U kunt uw voicemail op dezelfde manier opnieuw activeren. Klik daarna op de knop Configureren.
  3. Voer de wijzigingen uit door te klikken op de knop Bevestigen.
Hebt u een factuur met een internet-, tv- of vastelijnabonnement?

Contacteer onze klantendienst om de voicemail van uw gsm gratis te activeren of te deactiveren.

De gevraagde wijziging is volledig gratis en wordt binnen de 2 uur doorgevoerd.

Wilt u zelf bepalen in welke gevallen iemand op uw voicemail terechtkomt?

Schakel uw oproepen door naar uw voicemail als uw lijn bezet is of wanneer u niet opneemt.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

MyProximus

Bekijk uw verbruik en facturen online.

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons