Problemen met het geluid van uw SwipeBox

Hebt u problemen met het geluid wanneer u Proximus TV wilt bekijken of content (video's, muziek, enz.) wilt afspelen via uw SwipeBox? Controleer het geluidsvolume en verifieer eventueel de kabels.

  1. Zet het geluidsvolume van uw televisietoestel op zijn normale niveau met de afstandsbediening van uw tv.
  2. Regel daarna het geluidsvolume van de SwipeBox met de afstandsbediening van de SwipeBox of via het Volume-icoon in de SwipeBox-app.
  3. Beschikt u over een Dolby-geluidsinstallatie, die u gebruikt met Proximus TV? Verbind dan uw Dolby-installatie met uw decoder via een aparte optische of elektrische audiokabel i.p.v. een HDMI-kabel.

Hebt u hierna nog steeds problemen? Ontkoppel dan de elektrische voedingskabel aan de achterkant van de SwipeBox en sluit deze opnieuw aan.

Hebt u nog een andere vraag?

Neem contact met ons op via e-mail.


Heeft deze info u geholpen?


Contacteer ons