Problemen met synchroniseren in OneDrive for Business

Synchroniseren bestanden niet of te traag van uw computer naar OneDrive? Dit stappenplan gidst u door de mogelijke oplossingen.

Stap 1: update uw OneDrive app en software

  • App: installeer de gratis synchronisatieapp van Microsoft om zowel on- als offline bestanden te synchroniseren met OneDrive. Gebruikt u de app al? Kijk dan na of u de laatste update al hebt.
  • Software: OneDrive for Business wordt regelmatig bijgewerkt. Lees meer over het updaten van OneDrive op de supportsite van Microsoft.

Stap 2: check de bestandennamen
Bepaalde tekens in een bestandsnaam worden niet ondersteund in OneDrive for Business. Vermijd deze tekens en voorkom synchronisatieproblemen.

Stap 3: check de bestandgrootte
Een bestand dat te groot is, teveel items bevat of een te lang bestandspad heeft, kan niet synchroniseren naar OneDrive for Business. Respecteer de vastgelegde limieten voor bestanden.

Stap 4: reset de synchronisatieverbinding
Synchronisatieproblemen kunt u vaak oplossen door uw synchronisatieverbinding te herstellen.

Stap 5: stop en start de synchronisatie
Bij problemen met de synchronisatiemap kunt u de synchronisatie stoppen en opnieuw synchroniseren om de storing op te lossen.

Stap 6: Raadpleeg de handleiding van OneDrive for Business
Nog problemen met de synchronisatie, ook na de vijf vorige stappen? Lees de OneDrive for Business-handleiding.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

MyProximus

Activeer OneDrive for Business

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum