Hoe en wanneer uw Norton-productsleutel gebruiken?

Hebt u Norton geïnstalleerd op uw gsm of tablet, maar hebt u de app rechtstreeks gedownload in de App Store of de Play Store? Dan moet u na de installatie uw productsleutel invoeren om de app te kunnen gebruiken. Als u Norton download via MyProximus, hebt u deze sleutel niet nodig.

Waar vindt u de productsleutel?

  1. Log in op MyProximus om uw Norton-producten te bekijken. Als u nog geen MyProximus-account hebt, moet u die eerst creëren.
  2. Selecteer Norton Multi Security of Norton Mobile Security.
    NB: Als Norton Mobile Security niet automatisch wordt getoond, selecteer dan eerst het gsm-abonnement waarmee u Norton bestelde en klik op Norton Mobile Security in de box Opties.
  3. U vindt uw productsleutel (een combinatie van 13 cijfers en letters) in het rechtergedeelte van het scherm.

Hoe moet u de productsleutel gebruiken?

  1. Open de applicatie en klik op de link "Ik heb een partnercode", die u terugvindt op het beginscherm.
  2. Vul Proximus in bij het veld Partnercode.
  3. Vul uw sleutel in bij het veld Productsleutel (soms ook Sleutel of Pincode genoemd).

U moet de productsleutel slechts éénmalig invoeren. Bij het volgende gebruik is dit niet meer nodig.

Hebt u nog een andere vraag? Neem contact met ons op via e-mail.


Heeft deze info u geholpen?


In the community

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.