Verbruik in de MyProximus-app niet correct?

Uw bel-, sms- of surfverbruik in de MyProximus-applicatie is niet volledig of niet correct? Is het hoger dan verwacht? Neem dan zeker deze informatie door.

Verbruik is niet in real time

De informatie wordt geactualiseerd:

  • Voor bellen en sms’en: na 30 minuten (uitzonderlijk na 4 uur).
  • Voor surfen: na 4 uur (uitzonderlijk na 24 uur).

Overschrijdt u 80% en 100% van uw inbegrepen belminuten, sms’en of surfdata, waarschuwen we u na maximaal 4 uur gratis per sms.

×

Uw verbruik niet volledig of niet correct?

Actualiseer de informatie met de refresh-knop of sleep uw scherm naar beneden.
Als er nieuw bel-, sms- of surfverbruik is geweest, verschijnt in elk blokje de laatst beschikbare informatie, samen met de datum van de update.

Houd rekening met:

  • U ziet enkel het mobiele verbruik van de Proximus-simkaart in uw smartphone of in uw tablet met toegang tot 3G/4G. Wilt u het verbruik kennen van uw vaste lijn, tv, internet via wifi, andere gsm’s of een tablet/gsm met enkel wifi? Log in op MyProximus (via de website).
  • Mobiele betalingen (zoals sms-parkeren) verschijnen, afhankelijk van de externe dienstenleverancier, tussen 30 minuten en 48 uur na aankoop.
  • Verbruik in het buitenland verschijnt in Europa na maximaal 8 uur. In de rest van de wereld kan dat, afhankelijk van de buitenlandse operator, tot zelfs 30 dagen duren. Wij sturen u verschillende sms’en wanneer u veel surft via 3G/4G in het buitenland.
  • Hebt u een gsm met twee simkaarten? De MyProximus-app geeft enkel het verbruik van een Proximus-simkaart in SIM-slot 1 correct weer.
  • Surft u altijd via wifi? Uw wifi-verbruik wordt niet getoond in de app. Maak, om uw bel- en sms-verbruik te zien (en eventueel mobiel surfverbruik), minimaal 1 keer per maand een verbinding met het mobiele netwerk (3G/4G):
    1. Schakel de wifi-verbinding uit in het instellingenmenu van uw toestel.
    2. Maak een verbinding met het mobiele netwerk (3G/4G) via het netwerkmenu van uw toestel. Lukt dit niet, kijk dan de internetinstellingen na.
    3. Open de MyProximus-app. Uw verbruik wordt nu getoond.
    4. Schakel uw wifi-verbinding opnieuw in. Herhaal deze procedure 1 keer per maand.

Uw verbruik hoger dan verwacht?

Houd er rekening mee dat het bedrag pas exact is bij het opstellen van uw factuur of aanrekening, wanneer we eventuele kortingen en promoties verrekenen.

Enkele tips:


Heeft deze info u geholpen?


In the community

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons
  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

  • Chat met een Bizz Expert

    Chat met een Bizz Expertmomenteel niet beschikbaar