Hoe toegang tot MyProximus verlenen of verwijderen?

U wilt toegang tot uw MyProximus-omgeving verlenen of verwijderen? Lees hieronder hoe u te werk kunt gaan.

Hoe verleen ik toegang aan een andere gebruiker?

U kunt iedereen vlot toegang tot uw MyProximus-omgeving verlenen. De betrokkene hoeft alleen de onlineregistratieprocedure te volgen.

Alle gebruikers binnen uw organisatie worden verwittigd zodra een nieuwe gebruiker zich op MyProximus geregistreerd heeft.

Hoe kan ik de toegang van een gebruiker verwijderen?

Ga naar de pagina Mijn klantengegevens op het MyProximus-platform zoals hierboven vermeld om de lijst met gebruikers op te vragen.

Naast elke gebruiker die zich op de pagina Mijn klantengegevens bevindt, zult een knop aantreffen waarmee u de betrokken gebruiker uit het MyProximus-platform kunt verwijderen.

Ik kan een gebruiker niet uit MyProximus verwijderen. Wat te doen?

Als het systeem aangeeft dat een gebruiker niet verwijderd kan worden, betekent dit dat hij als Single Point Of Contact (= SPOC) voor de Proxifleetmanager-tool fungeert. In dat geval contacteert u onze helpdesk op een van de gratis nummers 0800 22 301 om een nieuwe Proxifleetmanager SPOC aan uw organisatie te laten toewijzen.

Waar vind ik een lijst met mijn gebruikers?

U kunt gemakkelijk nagaan welke gebruikers binnen uw organisatie toegang tot de MyProximus-omgeving hebben:

  1. Ga naar de pagina Mijn administratie.
  2. Selecteer de link Mijn profiel wijzigen beheren in de portlet MyProximus-profielen.
  3. Selecteer het tabblad Mijn klantengegevens.

Heeft deze info u geholpen?


In the community

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons
  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

  • Chat met een Bizz Expert

    Chat met een Bizz Expertmomenteel niet beschikbaar