Klantnummer, activeringscode en datum

Zoekt u een van deze gegevens om u in te schrijven op MyProximus? Of hebt u uw klantnummer nodig om met onze klantendienst te bellen?

Raadpleeg uw aanrekening, factuur of welkomstbrief:

  • Op de factuur of aanrekening van uw internet-, tv- of vastelijnabonnement, vindt u onder de titel ‘Uw aanrekening online?’  of ‘Uw factuur online?’ uw klantnummer (9 cijfers), de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters) en de datum. Let op: neem enkel activeringscode en datum van een document dat niet ouder is dan 1 maand.
  • Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.
  • Hebt u enkel gsm-nummers op uw factuur, dan vindt u bovenaan uw "Klantenrekening" (8 cijfers).

Ontvang ze per sms of per post:

Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:

We sturen daarna de gegevens op: of per sms naar uw Proximus-gsm-nummer of per post naar uw factuuradres.


Heeft deze info u geholpen?


In the community

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons
  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

  • Chat met een Bizz Expert

    Chat met een Bizz Expertmomenteel niet beschikbaar