Problemen met uw Mobile Coverage Extender (Pro)

Hebt u een slecht 3G-signaal met uw Mobile Coverage Extender (Pro)? Ervaart u storingen? Of hebt u geen bereik? Probeer één van de volgende oplossingen.

Hebt u een slecht 3G-signaal?

  • Let erop dat u uw toestel in een open ruimte en centraal in het huis plaatst. Vermijd de garage of het berghok, en plaats uw Mobile Coverage Extender (Pro) niet naast een raam of deur. Zo zult u een beter bereik hebben in uw woning. Eventueel kunt u hiervoor:
  • Indien de dekking van een Mobile Coverage Extender niet volstaat, kunt u overstappen op één of meerdere Mobile Coverage Extender Pro-toestellen. Deze hebben een groter bereik (200 tot 1000m² per toestel, afhankelijk van het gebouw).

Hebt u storingen wanneer u belt of surft?

  • Valt uw internetverbinding soms weg? Zodra het maximale aantal gebruikers is bereikt (4 voor de Mobile Coverage Extender en 16 voor de Mobile Coverage Extender Pro), krijgt bellen voorrang op surfen. Uw datasessie wordt dan in pauze gezet tot het gesprek is beëindigd.
    We raden u aan om altijd te surfen via wifi of via de kabel, zodat u de Mobile Coverage Extender (Pro) vrijhoudt voor mobiele gesprekken.
  • Valt uw gesprek soms weg? Gesprekken die starten op het Proximus-netwerk kunnen niet overgaan op de Mobile Coverage Extender (Pro). Het kan dus gebeuren dat uw gesprek wordt onderbroken wanneer u van buiten naar binnen gaat. Ook wanneer u van binnen naar buiten gaat, kan uw gesprek wegvallen indien er buiten geen netwerk is.

Hebt u geen signaal?

Wanneer u verbonden bent met de Mobile Coverage Extender (Pro), verandert de netwerknaam "Proximus" in "Proximus." (met een punt aan het einde). Gebeurt dit niet?

Indien uw probleem niet is opgelost, contacteer dan onze klantendienst..


Heeft deze info u geholpen?


Meer

MyProximus

Bekijk uw verbruik en facturen online.

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons