Een out-of-office instellen

Gaat u even op vakantie? Of bent u enkele dagen onbereikbaar wegens ziekte? Stel dan een out-of-office-bericht in. Dit afwezigheidsbericht wordt automatisch verzonden als antwoord op de e-mails die u ontvangt.

  1. Log in om uw e-mailinstellingen te beheren.
  2. Ga naar de box E-mails en selecteer de betrokken mailbox in het dropdownmenu.
  3. Klik op Mijn mailbox-instellingen beheren.
  4. Klik op Vakantiemelding.
  5. Stel een out-of-office op en activeer dit bericht door het vakje Vakantiemelding inschakelen aan te vinken. Klik tenslotte op de knop Opslaan.

Uw bericht zal worden verzonden als antwoord op elke inkomende e-mail. De ontvangen e-mails worden bewaard in uw mailbox.


Heeft deze info u geholpen?


In the community

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Contacteer ons