U hebt geen toegang meer tot uw e-mails

Als u extreem veel e-mails of spam hebt verzonden, dan blokkeren wij om veiligheidsredenen tijdelijk uw mailbox. Stel een nieuw wachtwoord in of vraag om te worden verwijderd uit onze blacklist om opnieuw toegang te krijgen tot uw mailbox. Binnen 24 uur kunt u opnieuw mails lezen en verzenden.

Hebt u de betrokken e-mails niet zelf verzonden?

Misschien hebben cybercriminelen uw persoonlijke gegevens bemachtigd via phishing. Als u vermoedt dat dit het geval is, dan raden we aan om uw gsm, tablet of computer te controleren op virussen of andere kwaadwillige software vooraleer u uw mailbox deblokkeert.

Hoe kunt u opnieuw toegang krijgen tot uw e-mails?

  • In de meeste gevallen volstaat het om een nieuw wachtwoord in te stellen voor uw mailbox. Daarna hebt u opnieuw toegang tot uw e-mails.
  • Als dit niet het geval is, staat uw IP-adres, domeinnaam of mailserver waarschijnlijk op onze blacklist. Zorg ervoor dat er geen spam meer kan worden verstuurd vanuit uw mailbox (uw IT-specialist kan u daarbij helpen) en stuur daarna een e-mail naar blacklist.removal@proximus.com met de vraag om te worden verwijderd uit onze blacklist. Vergeet niet om uw IP-adres en klantnummer te vermelden en een korte beschrijving te geven van het probleem en de genomen maatregelen.

Uw aanvraag zal in beide gevallen binnen één werkdag worden behandeld. Hebt u na 24 u nog steeds geen toegang tot uw e-mails? Contacteer dan onze speciale helpdesk op het nummer 0800 23 452 en kies optie 3 "Technische problemen". Houd er wel rekening mee dat onze medewerkers u enkel kunnen helpen indien u de bovenstaande stappen hebt uitgevoerd.


Heeft deze info u geholpen?


In the community

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Contacteer ons