Een abonnement gekoppeld aan een toestel wijzigen of stopzetten

Indien u een korting op uw gsm krijgt met uw abonnement, betekent het dat u een specifieke abonnement hebt? Kunt u van abonnement veranderen? Kunt u uw contract opzeggen?

  • Kunt u overschakelen naar een ander tariefplan nadat u een gsm gekregen hebt?
    • U kunt gratis van tariefplan veranderen, op voorwaarde dat het nieuwe tariefplan ook een korting op een gsm bevat én dat het maandelijkse bedrag niet lager is dan dat van de originele bundel.
    • Als één van deze voorwaarden niet vervuld is, dan moet u de korting op uw gsm terugstorten aan Proximus volgens de voorwaarden in de afschrijvingstabel die u samen met uw contract ondertekend hebt. U neemt best contact op met onze klantendienst als u overweegt om van tariefplan te veranderen.
  • Kunt u uw contract opzeggen nadat u een gsm gekregen hebt?
    U kunt uw contract op elk moment stoppen. U betaalt dan de korting op uw gsm pro rata terug aan Proximus. Het precieze bedrag dat u moet terugbetalen vindt u in de afschrijvingstabel die u samen met uw contract ondertekend hebt.

Heeft deze info u geholpen?


Meer

MyProximus

Bekijk uw verbruik en facturen online.

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum