Uw gsm en simkaart blokkeren bij diefstal of verlies

Is uw gsm gestolen? Of bent u uw gsm kwijt? Laat zo snel mogelijk uw simkaart en gsm blokkeren. Daarna kunt u gratis een nieuwe simkaart afhalen in een verkooppunt.

  1. Contacteer onze klantendienst om uw gsm en simkaart te laten blokkeren. Houd het serienummer van uw toestel bij de hand (Waar kunt u het serienummer van uw gsm terugvinden?).
    • Hebt u een abonnement? Dan kunnen we uw simkaart gedurende maximaal 3 maanden blokkeren.
    • Hebt u Pay&Go? Dan kunnen we uw simkaart niet blokkeren, maar we kunnen wel uw naam loskoppelen van deze simkaart.
  2. Ga naar een verkooppunt om gratis een nieuwe simkaart af te halen. Breng uw pin- en pukcode mee, zodat u uw telefoonnummer kunt behouden (Waar kunt u uw pukcode terugvinden?)
  3. Vergeet niet om uw simkaart opnieuw te identificeren. Dit is enkel nodig als u Pay&Go hebt.

Hebt u uw gsm of simkaart teruggevonden?

Contacteer onze klantendienst om uw gsm te laten deblokkeren. Onze medewerkers kunnen ook uw simkaart opnieuw activeren. Als u al een nieuwe simkaart hebt, hoeft dit niet.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

MyProximus

Bekijk uw verbruik en facturen online.

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons