Vervangen van een defecte gsm, tablet, enz.

Is de gsm of tablet die u kocht of kreeg bij ons defect of kapot? Volg de onderstaande stappen, afhankelijk van uw situatie.

  • Hebt u een Lifeline-verzekering? Surf naar www.lifeline.be.
  • Geen Lifeline-verzekering, maar het defect valt wel onder de garantievoorwaarden*? We herstellen of vervangen gratis uw toestel.
  • Toestel niet meer onder garantie*? We geven u vrijblijvend een schatting van de herstellingskosten. U kunt dan nog beslissen of u de herstelling wilt laten uitvoeren of niet.

(*) De exacte garantievoorwaarden vindt u terug op uw aankoopfactuur of verzendnota. Vraag, indien nodig, hiervan een duplicaat aan bij onze klantendienst.

Er zijn verschillende manieren om ons uw defecte toestel te bezorgen. Deze zijn afhankelijk van uw aankoopmethode.

  • Hebt u uw toestel in een verkooppunt gekocht?
    Breng uw gsm of tablet (zonder simkaart of accessoires) naar het verkooppunt waar u het hebt gekocht en vraag advies aan een verkoper.
    Uw kasticket geldt als garantiebewijs.
  • Hebt u uw toestel online gekocht?
    Bel onze hersteldienst op het nummer 0800 15 690 en stuur uw gsm of tablet (zonder simkaart of accessoires) kosteloos naar ons op via een Kiala-punt in uw buurt. Wij verwittigen u zodra uw toestel hersteld is. U kunt het dan opnieuw afhalen in uw Kiala-punt.
    Uw aankoopfactuur geldt als garantiebewijs.
Bij herstelling worden alle gegevens op uw toestel gewist.

Probeer indien mogelijk vooraf een back-up te maken van uw bestanden.


Heeft deze info u geholpen?


In the community

Meer

MyProximus

Bekijk uw verbruik en facturen online.

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum