Een vraag over uw Premium Club- of Bizz Club-geschenk?

U hebt een vraag over het geschenk dat u wilt kiezen of hebt gekozen? We helpen u graag verder.

Hoe uw punten inruilen voor een geschenk?

Volg de juiste stappen om uw punten in te ruilen. Bent u een professionele klant? Volg dan deze procedure.

Het geschenk dat u wilt kiezen, is niet (meer) zichtbaar?

Klik op "Toon ook wat niet in stock is".

  • Een product dat tijdelijk niet beschikbaar is, wordt in het grijs getoond. Wacht tot de voorraad is aangevuld of kies een ander geschenk.
  • Een product dat definitief uitgeput is, verdwijnt uit het overzicht. Kies een ander geschenk.
Niet genoeg punten? U wilt een deel in geld betalen?

Enkel wanneer vermeld, kunt u een geschenk deels in punten, deels in geld (via uw volgende factuur) betalen. U kunt enkel kiezen uit de voorgestelde combinaties punten/geld.

Wanneer wordt uw geschenk geleverd?
  • Belminuten: deze zijn 48 uur na aanvraag beschikbaar.
  • Tv op aanvraag: uw credits om een film te huren zijn 15 minuten na aanvraag beschikbaar: selecteer in uw tv-menu "Op aanvraag", kies een film en u ziet hoeveel credits u hebt.
  • Pay&Go-herlaadbeurten en waardebonnen voor winkels, foto's of tickets: u ontvangt 15 minuten na aanvraag een e-mail met de bon of code.
  • Bijdrage aan een goed doel: de gekozen organisatie ontvangt rechtstreeks uw schenking.
  • Telefoon, tablet, enz.: de levering gebeurt 3 weken na aanvraag door bpost.

Controleer of uw geschenk geleverd is: log in en bekijk uw bestelling.
Is uw geschenk toch niet tijdig geleverd, neem dan contact op. Voor leveringen door Fnac, bel 02 275 11 02.

Uw waardebon kwijt of niet ontvangen?

Zoek uw waardebon op. Er zijn 2 mogelijkheden:

  • Kijk in de e-mail die we u gestuurd hebben.
  • Kijk, tot 3 maanden na besteldatum, op MyProximus.

Druk de bon of code (opnieuw) af. U kunt deze slechts één keer gebruiken.

Hoe lang blijft een waardebon geldig? Vervalt mijn geschenk?
  • Belminuten zijn 12 maanden geldig; herlaadbeurten blijven 3 maanden geldig.
  • Een credit voor tv op aanvraag blijft geldig tot u een film huurt (huurperiode van 48 uur).
  • Waardebonnen voor winkels, foto's of tickets blijven tot 3 maanden na ontvangst geldig. Zoek, op 2 manieren, de vervaldatum op:
    • Kijk in de e-mail die we u gestuurd hebben.
    • Kijk, tot 3 maanden na besteldatum, op MyProximus.

Heeft deze info u geholpen?


In the community

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum