Vanaf wanneer kunt u bellen na een wijziging van uw tariefplan?

Bent u een nieuwe klant? Of bent u veranderd van tariefplan? Dan bestaat de kans dat u even niet meer kunt bellen met uw gsm. Deze termijn is afhankelijk van verschillende factoren.

  • Krijgt u een nieuw telefoonnummer?
    • Als u koos voor een abonnement,, dan kunt u bellen zodra we uw contract hebben verwerkt. Dit duurt gemiddeld 2 uur.
    • Als u koos voor een Pay&Go-kaart, dan kunt u onmiddellijk bellen.
  • Behoudt u uw telefoonnummer?
    • Als u al klant was bij ons, dan gebeurt de overschakeling naar uw nieuwe abonnement of Pay&Go-kaart om middernacht. Tot dan kunt u gewoon blijven bellen met uw huidige tariefplan.
    • Als u klant was bij een andere operator, dan gebeurt de overschakeling binnen de 24 uur. Zodra deze overschakeling is afgerond, werkt uw oude simkaart niet meer. Plaats dan de nieuwe simkaart, die u van ons hebt ontvangen, in uw toestel om onmiddellijk opnieuw te kunnen bellen.

Heeft deze info u geholpen?


Meer

MyProximus

Bekijk uw verbruik en facturen online.

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum