Call Connect Web Portal

Call Connect is geïnstalleerd en gebruiksklaar? Dan kunt u nu het Web Portal activeren, waar u alle functies en applicaties van Call Connect beheert.

  1. Ga naar het Call Connect Web Portal en klik op Reset password.
  2. In het veld Username vult u uw gebruikersnaam in. Die vindt u in de mail van het Call Connect-team.
  3. In het veld User type selecteert u Enduser in het rolmenu.
  4. Klik op Confirm.
  5. U krijgt een e-mailbericht met een tijdelijke link om uw wachtwoord te resetten.
  6. Klik op de link en log in met uw gebruikersnaam en een zelfgekozen wachtwoord. Dit moet minstens 8 karakters lang zijn, waarvan 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer.
  7. Klik op Confirm.

Call Connect Web Portal is nu actief. Voortaan kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en het wachtwoord dat u net gekozen hebt.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum