Een laattijdige betaling bevestigen

U was te laat met het betalen van uw factuur of aanrekening of u hebt een vergissing gemaakt bij de overschrijving? Vermijd aanmaningskosten of mogelijke dienstonderbrekingen en breng ons zo snel mogelijk op de hoogte dat u het verschuldigde bedrag betaald hebt.

Afhankelijk van uw type abonnement, gaat u hiervoor als volgt te werk:

  • Hebt u een internet-, tv- of vastelijnabonnement?
    1. Log in op MyProximus en klik, indien nodig, op Pack, internet, tv of vaste lijn.
    2. Raadpleeg onder Openstaand de facturen of aanrekeningen waarvoor wij nog geen betalingsbevestiging via uw bank ontvangen hebben.
    3. Zoek, aan de hand van datum en referentie de factuur of aanrekening waarvoor u net de betaling in orde hebt gebracht. NB: Vindt u de betreffende factuur of aanrekening niet terug, dan betekent dit dat wij de betalingsbevestiging al via uw bank ontvangen hebben. In dat geval dient u verder geen stappen te ondernemen.
    4. Klik op de referentie. In het afrolmenu Opties kiest u de mogelijkheid Betalingsbevestiging.
    5. U ziet een boodschap op uw scherm dat wij de betalingsbevestiging voor deze factuur of aanrekening ontvangen hebben.
    Lukt het om de een of andere reden niet om deze betaling online te bevestigen, neem dan een factuur of aanrekening bij de hand en contacteer onze klantendienst.
     
  • Hebt u enkel gsm-nummers (en geen ander abonnement)?

    In dit geval hebt u niet de mogelijkheid om uw betaling online te bevestigen. Neem daarom een factuur bij de hand en contacteer onze klantendienst.

Heeft deze info u geholpen?


In the community

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum