Uw afspraak met onze technicus beheren

Binnenkort komt er een technicus bij u langs. U kunt online zelf nagaan wanneer de afspraak gepland is. Indien nodig, kunt u de afspraakdetails wijzigen of de afspraak annuleren.

Afspraak raadplegen

Bekijk datum en uur van uw afspraak met de technicus. Dit kan op twee manieren:

Een precies uur kunnen we u niet geven, maar de technicus zal u een half uur voor aankomst bellen op het afgesproken telefoonnummer.

Afspraak wijzigen of annuleren

U wilt de adres- of contactinformatie verduidelijken? Een andere contactpersoon doorgeven? De afspraak verplaatsen of opzeggen?
U hoeft ons niet te bellen, u kunt zelf de afspraak aanpassen (dit kan tot een halve dag voor de oorspronkelijke afspraak):

  1. Log in op MyProximus of klik in de e-mail met de oorspronkelijke afspraak.
  2. Klik op de datum van uw afspraak.
    • Om de afspraak te wijzigen, klik op Wijzigen en selecteer een nieuwe periode en klik op Verdergaan.
    • Om de afspraak te annuleren, klik op Mijn afspraak annuleren.
    • Om andere contactinformatie door te geven, klik op Wijzigen, vervolgens op Verdergaan en geef, indien nodig, een andere naam, gsm-nummer of e‑mailadres op.
  3. Vink uw aanvraag aan ter bevestiging. U ontvangt een e-mail en sms om de wijziging te bevestigen.

Lukt het niet om online uw afspraak te wijzigen, neem dan contact met ons op.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons