Vragen over Pay&Go

Een Pay&Go-kaart kiezen

  • Welk tariefplan en telefoonnummer hebt u?
    Vorm #122# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw tariefplan en gsm-nummer op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Hoe kunt u veranderen van tariefplan?
    Hebt u al een abonnement of herlaadkaart? Er zijn verschillende manieren om uw tariefplan te wijzigen..
  • Vanaf wanneer kunt u bellen met uw nieuwe tariefplan?
    Bent u een nieuwe klant? Of bent u veranderd van tariefplan? Er zijn verschillende factoren die bepalen vanaf wanneer u kunt bellen met uw gsm.
  • Welke simkaart hebt u nodig?
    Afhankelijk van uw toestel kunt u kiezen voor een gewone simkaart, een micro-simkaart of een nano-simkaart.

Uw Pay&Go-krediet opvolgen

  • Hoeveel belkrediet hebt u nog?
    Vorm #121# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw belkrediet op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Hoeveel belminuten, sms’en of MB’s hebt u nog?
    Vorm #120# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw resterende minuten, sms’en en MB’s op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Waar vindt u een historiek van uw oproepen, sms’en, dataverbruik en herlaadbeurten?
    Log in op MyProximus en bekijk een overzicht van uw oproepen, sms’en, dataverbruik en herlaadbeurten.
  • Is uw belkrediet verdwenen?
    Laat u niet verrassen door de prijs van betalende sms’en en speciale nummers (0900, voting, enz.) en let op wanneer u surft op uw gsm of tablet.

Uw Pay&Go-kaart herladen

  • Hoe kunt u uw Pay&Go-kaart herladen?
    U kunt uw Pay&Go-kaart op verschillende manieren herladen: online, via MyProximus (gebruik de app of log in via de website) of in een verkooppunt.
  • Hoeveel belkrediet kunt u maximum herladen?
    Het krediet van uw Pay&Go-kaart is beperkt tot maximum € 250. Eens u deze limiet hebt bereikt, gaat elke extra herlaadbeurt verloren.
  • Waarom hebt u geen herlaadbonus ontvangen?
    Om een herlaadbonus te ontvangen, moet u uw Pay&Go-kaart voor een minimumbedrag herladen binnen de 31 dagen na uw vorige herlaadbeurt (behalve als u Pay&Go Easy, Pay&Go Smart of Pay&Go+ bent).
  • Hoeveel herlaadbonus heb ik nog?
    Vorm #120# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw bonusminuten, -sms’en en -MB’s op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Pay&Go Max herladen: bundel of belkrediet?
    Pay&Go Max-bundel of Pay&Go-krediet? Herlaad uw Pay&Go Max-kaart met een bundel (voor een maximum aan belminuten, sms’en en MB's) of met belkrediet (als u wilt bellen naar speciale nummers of in het buitenland)
  • Wat is Play&Gold?
    Leer alles over Play&Gold, het online getrouwheidsprogramma waarbij u geschenken kunt winnen.

Uw Pay&Go-kaart gebruiken

  • Hoelang is uw Pay&Go-kaart geldig?
    Uw Pay&Go-kaart is 12 maanden geldig. Telkens als u uw simkaart herlaadt, wordt de geldigheidsperiode verlengd met 12 maanden.
  • Bent u uw pukcode vergeten?
    U hebt uw pukcode nodig om uw simkaart te deblokkeren. Er zijn verschillende manieren om uw pukcode terug te vinden.
  • Is uw gsm gestolen of verdwenen?
    Laat uw gsm en simkaart blokkeren door onze klantendienst. Haal dan een nieuwe simkaart in een verkooppunt. U kunt uw telefoonnummer gewoon behouden.
  • Werkt uw simkaart niet meer?
    Misschien werkt uw simkaart niet meer omdat ze beschadigd of defect is? Laat uw simkaart indien nodig gratis vervangen in een verkooppunt.
  • Wilt u uw gsm gebruiken in het buitenland?
    U moet minstens 1 keer in België hebben gebeld en beschikken over minstens € 1,50 belkrediet (ook voor Pay&Go Max) om ook in het buitenland te kunnen bellen, sms’en, mms’en en internetten.

Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons