Niet tevreden met uw online aankoop?

U hebt online bij ons een product of dienst aangekocht. Wat als dit niet aan uw verwachtingen voldoet? Hoeveel bedenktijd krijgt u? Wat moet u doen als bij levering een toestel beschadigd of defect blijkt?

Hoeveel bedenktijd hebt u na uw online aankoop?

Als u niet tevreden bent over uw online aankoop, kunt u binnen de 14 kalenderdagen het product terugsturen of de dienst annuleren. Deze bedenktijd start de dag na de levering van het product of de dag na de activering van de dienst.

Om een product terug te zenden of een dienst te annuleren, dient u contact op te nemen met onze klantendienst. Houd alvast rekening met deze elementen:

  • U hebt het bestelnummer (ECA xxxxxxx) nodig. U vindt dit terug in de bevestigingsmail of op de leveringsnota van uw bestelling.
  • U dient geen reden of motief op te geven omdat u zich bedenkt.
  • U dient het toestel volledig, in originele staat en in zijn originele verpakking terug te sturen. U staat zelf in voor de retourkosten.
  • Uw aankoopbedrag wordt binnen een termijn van 14 kalenderdagen na ontvangst van uw toestel of na de annulering teruggestort, op dezelfde manier als u uw betaling gedaan hebt. Is echter het toestel bij retour beschadigd of hebt u van de dienst gebruik gemaakt, dan wordt dit afgehouden van uw aankoopbedrag.

U kunt hier de voorwaarden in detail nalezen.

Uw online aangekocht toestel blijkt beschadigd of defect?

Als uw aankoop bij levering beschadigd of defect blijkt, dient u ons te contacteren hetzij via dit contactformulier, hetzij via de klantendienst. Houd uw bestelnummer (ECA xxxxxxx) bij de hand. U vindt dit terug in de bevestigingsmail of op de leveringsnota van uw bestelling. Onze klantendienst zoekt samen met u naar een oplossing.

Als uw aankoop in een later stadium beschadigd of defect raakt, dan gelden de standaard garantievoorwaarden voor herstelling.

Hebt u andere vragen over uw online aankoop (bestelling, levering, algemene verkoopvoorwaarden), contacteer ons dan online of neem contact op met onze klantendienst. Houd altijd uw bestelnummer (ECA xxxxxxx) bij de hand.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum