Geen toegang tot MyProximus?

Ga na welke uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

Een probleem met inschrijven?
  • U vindt uw registratiegegevens niet?
    Ga na hoe u uw klantnummer, activeringscode en datum kunt terugvinden.
  • Uw toestel kan geen sms'en ontvangen (bv. op uw tablet)?
    Geef de pukcode van uw simkaart op.
  • U vindt de e-mail "Bevestig uw MyProximus-login" niet terug?
    • Zoek in uw spamfolder of de folder Ongewenste mail naar een mail afkomstig van no-reply@proximus.com.
    • U krijgt gedurende 14 dagen verschillende herinneringen per e-mail. Is die periode verstreken, moet u zich opnieuw inschrijven.
  • U krijgt de melding: "Dit e-mailadres is al in gebruik"?
    Er is in het verleden al een login (gebruikersnaam) gemaakt met dit e-mailadres.
    • U kunt dit e-mailadres gebruiken als login. Kent u het wachtwoord niet meer? Stel een nieuw wachtwoord in.
    • Of schrijf u in met een ander e-mailadres. Het oude e-mailadres kan dan niet meer gebruikt worden als login.
  • U krijgt de melding: "Uw klantnummer of gsm-nummer is al gelinkt aan een andere gebruikersnaam"?
    Per klantnummer kan maar 1 persoon alle abonnementen en producten in MyProximus zien en beheren. Bent u daadwerkelijk eigenaar van dit klantnummer en wenst u het volledige beheer van uw producten, vul dan de gevraagde gegevens in. De vorige gebruiker kan nadien de producten niet meer zien in MyProximus.
  • U krijgt een foutmelding wanneer u op de link in de e-mail "Bevestig uw MyProximus-login" klikt?
    • Probeer het opnieuw, mogelijk was er een technisch probleem. Lukt het nog niet, ga dan na of u toch niet kunt inloggen.
    • Werkt de link niet of kunt u niet inloggen, dan is uw bevestigingsmail ouder dan de voorziene 14 dagen. U dient zich opnieuw in te schrijven.
  • U krijgt een algemene foutmelding bij het inschrijven?
    Schakel de cookies uit en herstart uw internetbrowser.
Een probleem bij het inloggen?
  • U bent uw login kwijt of u bent uw wachtwoord vergeten?
    Vraag uw login op of stel een nieuw wachtwoord in.
  • Uw account is geblokkeerd?
    Als u driemaal een verkeerd wachtwoord ingaf, wordt uw toegang uit veiligheidsoverwegingen 20 minuten lang geblokkeerd. Probeer daarna opnieuw in te loggen of stel een nieuw wachtwoord in .
  • U krijgt de foutmelding "MyProximus is momenteel niet beschikbaar"?
    MyProximus ondervindt tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
Een probleem na het inloggen?
  • U ziet niet al uw abonnementen of gsm-nummers in MyProximus?
    Voeg de ontbrekende producten toe.
  • U kunt bepaalde online diensten niet raadplegen?
    Als u bv. een tariefplan wilt wijzigen of een aanrekening of factuur wilt bekijken, moet u beheerder van uw MyProximus-klantnummer zijn.
  • U krijgt een technische foutmelding in een bepaalde rubriek?
    Mogelijk is er een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
  • U hebt een vraag over MyProximus in verband met uw mails, Premium Club, factuur of aanrekening? Vind een antwoord op de meeste van uw vragen.

Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons