Al uw producten zien na inschrijving op MyProximus

Voeg al uw abonnementen en bijbehorende facturen of aanrekeningen samen in uw bestaande MyProximus-account en geniet zo van alle diensten (bv. Premium Club, Smart Wi-Fi). Voorwaarde is wel dat u beheerder bent van de facturen of aanrekeningen die u wilt toevoegen en dat ze tot dezelfde klantaccount behoren.

Het is niet mogelijk om een Pay&Go-nummer toe te voegen of aan te vullen.
Maak voor elk Pay&Go-nummer een aparte MyProximus-account aan.

Hoe uw internet, tv of vaste lijn toevoegen?

Ziet u enkel een gsm-nummer? Voeg, als beheerder, uw internet-, tv- of vastelijnproducten eraan toe:

  1. Log in, klik op "Koppel uw Pack en vaste diensten aan MyProximus" en vervolgens op Verdergaan.
  2. We gaan na of deze producten tot dezelfde klantenaccount behoren.
    Wanneer "Deze optie is gereserveerd voor klanten met een pack of vaste producten" verschijnt, betreft het een ander klantenaccount.
    Maak dan een bijkomende MyProximus-account aan.
  3. Geef uw klantnummer op voor de producten die u wilt toevoegen.
  4. Geef eveneens factuurdatum en activeringscode op.
  5. U wordt automatisch opnieuw ingelogd. U ziet u nu al uw producten en kunt alle diensten beheren.

Hoe uw gsm of tablet toevoegen?

Ziet u enkel uw internet, tv of vaste lijn? Voeg, als beheerder, uw mobiele producten eraan toe:

  1. Log in, klik op "Koppel uw gsm-nummers aan MyProximus" en vervolgens op Verdergaan.
  2. We gaan na of deze producten tot dezelfde klantenaccount behoren.
    Wanneer "Deze optie is gereserveerd voor Proximus Mobile-klanten" verschijnt, betreft het een ander klantenaccount.
    Maak dan een bijkomende MyProximus-account aan.
  3. Selecteer in het afrolmenu het mobiel nummer dat u wilt toevoegen. Klik op Doorgaan.
    Noot: kan deze gsm of tablet geen tekstberichten ontvangen? Selecteer de "Ik kan geen tekstberichten ontvangen"-link en geef uw pukcode van die simkaart op. Ga door naar stap 5.
  4. Vul de activeringscode in die u zonet via sms hebt gekregen en klik op Bevestigen.
  5. U wordt automatisch opnieuw ingelogd. U ziet u nu al uw producten en kunt alle diensten beheren.
    Indien u een professionele klant bent met meerdere gsm-abonnementen en meerdere accounts, navigeer dan in MyProximus met de selectieknop bovenaan.

Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons