Een handtekening in uw e-mails plaatsen

U kunt een handtekening instellen en deze automatisch in uw verzonden e-mails plaatsen. Vaak bevat zo’n handtekening uw contactgegevens en eventueel een persoonlijke tekst.

Uw handtekening wordt enkel geplaatst in e-mails die u zelf opmaakt en verstuurt. Ze verschijnt dus niet wanneer u een e-mail beantwoordt of doorstuurt.

  1. Log in om uw e-mailinstellingen te beheren.
  2. Ga naar de box E-mails en selecteer de betrokken mailbox in het dropdownmenu.
  3. Klik op Mijn mailbox-instellingen beheren.
  4. Klik op Handtekeningen.
  5. Klik op Toevoegen.
  6. Geef uw nieuwe handtekening een naam en kies of u deze handtekening bovenaan of onderaan uw e-mails wilt plaatsen. Vink het vakje "Standaard handtekening" aan om deze handtekening automatisch in al uw verzonden e-mails te plaatsen. Schrijf daarna de tekst van uw handtekening in het lege veld en klik op OK.
  7. Klik op Opslaan om uw nieuwe handtekening te bewaren.

U kunt meerdere handtekeningen toevoegen, bewerken of verwijderen door de bovenstaande stappen te herhalen. Om een andere handtekening in te stellen als standaardhandtekening, klikt u op Bewerken en vinkt u het vakje "Standaardhandtekening" aan.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons