Uw gsm-abonnement (tijdelijk) stopzetten

Als u uw gsm-abonnement tijdelijk stopzet, dan hoeft uw abonnement tijdens deze periode niet te betalen. Uw gsm-nummer wordt voor een door u gekozen periode geblokkeerd.
U kunt uw gsm-abonnement ook definitief opzeggen, bijvoorbeeld als u wilt overschakelen naar een Pay&Go-kaart of als u wilt veranderen van operator.

Hoe uw abonnement tijdelijk stopzetten?

Contacteer onze klantendienst om uw gsm-abonnement tijdelijk gratis stop te zetten gedurende minimaal 1 week en maximaal 3 maanden. Na deze periode is een éénmalige verlenging mogelijk van maximaal 90 dagen.

Zolang uw abonnement is stopgezet, hoeft u het niet te betalen (behalve als uw gsm-abonnement onderdeel uitmaakt van een Pack of als u een business-klant bent met méér dan 5 gsm's).

Hoe uw abonnement stopzetten om over te schakelen naar Pay&Go?

Contacteer onze klantendienst of ga langs in een verkooppunt in uw buurt om er een overdrachtsaanvraag in te vullen. De overschakeling gebeurt dezelfde dag om middernacht.

Tot dan kunt u gewoon blijven bellen met uw huidige tariefplan. Zodra de overschakeling is afgerond, kunt u belkrediet op uw Pay&Go-kaart zetten. Vergeet niet dat u de eerste 24 uur enkel kunt herladen via een herlaadkaart.

Hoe uw abonnement stopzetten om over te schakelen naar een andere operator?

Zeg uw gsm-abonnement online op of contacteer onze klantendienst. U kunt blijven bellen met onze simkaart tot uw nieuwe operator de overdracht heeft voltooid. (Vanaf wanneer kunt u bellen met uw nieuwe tariefplan?)

Tot dat moment kunt u de nummeroverdracht nog annuleren door contact op te nemen met uw nieuwe operator. Daarna kunt u opnieuw klant worden bij ons door een aanvraagformulier voor nummeroverdracht in te vullen.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contacteer ons