Geen toegang tot Premium Club

Om via MyProximus Premium Club punten om te ruilen, punten over te dragen, bestellingen op te volgen of uw contactgegevens te beheren, moet u de beheerder van uw MyProximus account zijn.

De beheerder is de persoon die het klantnummer beheert dat gelinkt is aan uw MyProximus account. Hij heeft dezelfde rechten als een gewone gebruiker maar bovendien heeft hij – en enkel hij - toegang tot specifieke domeinen zoals de factuur bekijken, een tariefplan wijzigen, een tarief optie activeren of punten inruilen. Per klantnummer is er slechts één beheerder mogelijk. Als u dus een klantnummer deelt met anderen, moet u er rekening mee houden dat alleen de beheerder van het klantnummer het recht heeft de gezamenlijk verworven Premium Club-punten in te ruilen, punten over te dragen, bestellingen op te volgen enz.

U kunt zich op elk moment als beheerder van uw MyProximus account laten registreren als u over de vereiste factuurgegevens beschikt. Deze kunt u op verschillende manieren terugvinden. Hebt u nog geen MyProximus login en wachtwoord dan dient u zich eerst in te schrijven.

Eens u de beheerder van het klantnummer bent, hebt u onmiddellijk toegang tot Mijn Premium Club. Hebt u toch nog een vraag hierover, dan kunt u naar 0800 22 800 (kies optie Premium Club) bellen.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum