Waarom kunt u niets meer toevoegen in de cloud?

Proximus Cloud is onlangs veranderd, waardoor uw Cloud-account op ‘read-only’ gezet.

Om opnieuw documenten, muziek, etc. te kunnen toevoegen in uw cloud, moet u deze eerst updaten naar de nieuwe versie. Doe deze update voor 07/12 om te kunnen blijven genieten van Cloud.

Als u al uw opslagruimte hebt gebruikt, dan kunt u geen nieuwe bestanden meer uploaden in de cloud. U kunt wel nog steeds handelingen uitvoeren die geen impact hebben op uw opslagvolume, zoals het downloaden of delen van bestanden.

Maak opslagruimte vrij of koop extra opslagruimte om opnieuw bestanden te kunnen toevoegen.

U kunt steeds controleren hoeveel opslagruimte u nog beschikbaar hebt:

  • via de Cloud-app op gsm of tablet
    Klik op het beginscherm van de Cloud-applicatie op .
  • via de Cloud-app op pc of Mac
    Klik op het beginscherm van de Cloud-applicatie op het menu Overzicht.
  • via de Proximus Cloud-website
    Surf naar www.proximuscloud.be en klik op uw gebruikersnaam, bovenaan rechts op het scherm.

Hier ziet u een overzicht van de gebruikte opslagruimte:

  • Totaal: het totale volume van uw account.
  • Gebruikt: het volume van de opgeslagen bestanden.
  • InPrullenbak: het volume van de verwijderde bestanden (enkel zichtbaar via de Cloud-app op pc of Mac)
  • Vrij: het resterende volume (enkel zichtbaar via de Cloud-app op pc of Mac)

Hebt u nog een andere vraag? Neem contact met ons op via e-mail.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum