Uw internetvolume overschreden?

U beschikt over een maandelijks volume voor uw mobiel en uw vastinternetverkeer.

Mobiel internet

Indien u uw volume voor mobiel internet overschrijdt, wordt uw extra verbruik per MB aangerekend.
Als u een factuur hebt met enkel gsm-nummer(s) hebt, kunt u een extra pakket aan data (500 MB) aankopen.

Via de MyProximus-app:

  1. Open de app en tik op Mijn producten.
  2. Tik op Mobiel Internet.
  3. Kies 500 MB Extra en tik op de knop Bestellen.

Via de MyProximus-website:

  1. Log in om uw producten te bekijken.
  2. Selecteer het betrokken gsm-nummer.
  3. Selecteer de tab Beschikbaar in de box Opties.
  4. Kies 500 MB Extra en klik op de knop Bestellen.

Lukt dit niet? Vraag dan aan de beheerder van uw klantnummer voor u te bestellen via de MyProximus website.

Vast internet

Indien u uw volume voor vast internet overschrijdt, wordt dit niet extra aangerekend. Wel wordt uw internetsnelheid tot de eerste dag van de volgende maand beperkt. U ontvangt hierover tijdig een e-mail en/of sms. U hebt 2 mogelijkheden:

  • Blijf surfen aan een beperkte snelheid tot de eerste dag van de volgende maand zonder extra kosten. De volgende maand kunt u weer automatisch verder surfen aan de gebruikelijke internetsnelheid.
  • Bestel of activeer extra volume voor uw vast internet. Afhankelijk van uw internetabonnement is dit extra volume gratis of betalend. Zo kunt u blijven surfen aan uw gebruikelijke snelheid.
    1. Log in om uw producten te bekijken.
    2. Selecteer uw internetabonnement.
    3. Selecteer de tab Beschikbaar in de box Diensten.
    4. Kies een beschikbaar Volume Pack en klik op de knop Bestellen.

Heeft deze info u geholpen?



Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contact