Hoe uw limiet voor mobiele betalingen aanpassen?

Als u met uw gsm, smartphone of tablet geregeld mobiele betalingen (sms-tickets van De Lijn, apps van Play Store, enz.) doet, is het mogelijk om de aankooplimiet af te stemmen op uw verbruik. Enkel als beheerder van de klantrekening kunt u, voor uw eigen nummer en voor alle mobiele nummers die u beheert, deze limiet verhogen of verlagen. Ga als volgt te werk.

  1. Log in en klik op uw mobiele nummer.
  2. Selecteer op de pagina Mobiles, in de rubriek Diensten, aan de hand van het plusteken, Proximus M-Pay.
  3. Klik op Configureren, waarna de pagina met uw M-Pay-parameters zich opent.
  4. Klik onder "Maximaal maandelijks bedrag van uw Proximus M Pay-aankopen" op Wijzigen.
  5. De eerste keer krijgt u de Algemene voorwaarden van Proximus M Pay te zien. Lees en aanvaard deze.
  6. Kies onder "Maximaal maandelijks bedrag van uw Proximus M-Pay-aankopen" uw persoonlijke maandelijkse aankooplimiet. Wilt u geen enkele mobiele betaling meer kunnen uitvoeren, vink dan "Wijziging van de dienst: deactiveer Proximus M Pay" aan.
  7. Bevestig door op Instellen te klikken.

U kunt deze limiet op elk moment opnieuw wijzigen.

N.B. Uw historiek van mobiele betalingen kunt u raadplegen in de MyProximus app (lopende maand) en via de MyProximus-website (lopende maand en afgelopen 6 maanden).


Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum