Het adres van uw factuur of aanrekening wijzigen

U wilt uw factuur of aanrekening laten toekomen op een ander adres? U kunt, enkel als beheerder van MyProximus, online het adres aanpassen. Ga als volgt te werk:

  1. Log in op MyProximus en scroll naar Facturatieadres.
  2. Geef, indien u meer dan één factuur of aanrekening per maand van Proximus krijgt, het telefoonnummer op waarvan u het adres wilt veranderen.
  3. Vul het nieuwe adres in.
    • Indien gewenst, kunt u het document op een postbus laten toekomen.
    • Indien gewenst, kunt u een naam van een derde toevoegen (andere persoon, een bedrijfsnaam).
  4. Klik op Wijzigingen opslaan en Bevestig.

De wijzigingen worden, na controle, binnen de 5 dagen doorgevoerd. Als uw factuur of aanrekening bij ons al in voorbereiding is, wordt ze nog één keer naar het oude adres verstuurd.

Gaat u tevens verhuizen? U kunt ons online op de hoogte brengen van uw nieuwe adres. U doet dit best 4 weken voor u verhuist.


Heeft deze info u geholpen?


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum