×
×
img

Unified Communications

Microsoft Skype for Business

Verbeter zowel de klantenervaring als de communicatie tussen uw medewerkers

  • Instant messaging, aanwezigheidsinfo, audio-, video- en webconferenties en bedrijfstelefonie (PABX-functies) in één interface
  • Vlotte communicaties tussen werknemers in verschillende sites die rechtstreeks vanuit Word, Excel, Outlook of SharePoint kunnen opgestart worden
  • Geïntegreerd platform dat vlot te beheren, te onderhouden en te beveiligen is
  • Gebruiksvriendelijke en zeer intuïtieve interface
  • Als Microsoft Gold Partner helpt Proximus u bij een gefaseerde implementatie

Tip: combineer Microsoft Skype for Business met Fixed Mobile Unification en integreer zo uw Proximus gsm’s volledig in het telefonieplatform van uw bedrijf. Zo is uw Microsoft Skype for Business -oplossing beschikbaar op elk vast en mobiel toestel. Uw medewerker heeft slechts één gsm-nummer. Als hij verbonden is, is hij ook bereikbaar op het bedrijfsnummer en betaalt het bedrijf de oproepen. Is uw medewerker niet verbonden, dan komen de kosten op de gsm-factuur.

Cisco Unified Communication

0% financiering voor de aankoop van Cisco UC&C-oplossingen (huurovereenkomst met een looptijd van 36 maanden)

  • Verbind gsm’s met het bedrijfsplatform en verhoog zo de productiviteit
  • Verbeter de bedrijfscommunicatie en versnel de besluitvorming dankzij desktopsharing en conferencing-oplossingen vanop verschillende locaties
  • Krijg toegang tot statusinformatie en klik rechtstreeks vanuit Microsoft Office-applicaties om een communicatie op te starten met Cisco Jabber
  • Maak presence en IM beschikbaar op alle toestellen voor alle gebruikers met Cisco Jabber for Everyone
  • Gesofisticeerde oproeproutering en uitgebreide functies voor contactbeheer voor al uw operatoren met Cisco Unified Contact Center Express
  • Als Gold Partner van Cisco helpt Proximus u bij de juiste keuze

Tip: combineer Cisco Unified Communication met Fixed Mobile Unification en integreer zo uw Proximus gsm’s volledig in het telefonieplatform van uw bedrijf. Zo is uw Cisco UC-oplossing beschikbaar op elk vast en mobiel toestel. Uw medewerker heeft slechts één gsm-nummer. Als hij verbonden is, is hij ook bereikbaar op het bedrijfsnummer en betaalt het bedrijf de oproepen. Is uw medewerker niet verbonden, dan komen de kosten op de gsm-factuur. Lees meer over Fixed Mobile Unification (.pdf)

Avaya Unified Communication

  • Zet uw traditionele, monofunctionele oplossingen voor spraak, video, e-mail en instant messaging om in een heuse multimediale en multimodale architectuur
  • Verbind medewerkers op eender welke locatie met Avaya Aura®, ongeacht de infrastructuur waarop de eindpunten gelegen zijn
  • Gebruik realtime spraak- en videocommunicatie, unified communications, contact center, messaging, auto attendant, en geavanceerde conferentiegesprekken
  • Bied uw eindgebruikers en operatoren een zeer gepersonaliseerde ervaring met de contextgebaseerde Avaya AuraTM Contact Centre Suite
  • Kies voor automatische oproepverdeling en routering met Avaya Aura® Call Center Elite of maak gebruik van realtime- en historische informatie voor een optimale klantenervaring met Avaya Aura® Contact Center
In cooperation with Avaya, Proximus offers intelligent communication solutions

Klantenverhalen

H.Essers

H.Essers ondersteunt de samenwerking tussen medewerkers met Microsoft Lync.

Meer lezen

Group Delorge-Peerlings

In de kantoren van Groep Delorge-Peerlings werken collega’s samen op een UC-platform.

Meer lezen

Anderen bekeken ook

Meeting Services

De Meeting Services bieden een gemakkelijke, efficiënte en voordelige manier om mensen samen te brengen zonder dat ze hun kantoor hoeven te verlaten.

Video Conferencing

Met videoconferencing kunt u overal ter wereld vanop afstand vergaderen en samenwerken.

Inspiratie

Contact

Graag meer informatie? Contacteer uw accountmanager of klik op Contacteer mij en vul het formulier in. We contacteren u dan zo snel mogelijk.

Contacteer mij

Bent u privé-klant, zelfstandige of klein bedrijf? Dan contacteert u best uw eigen klantendienst.