×
×

Wat is goede service voor u?

Wat is goede service voor u?

Een prima netwerk betekent niets zonder een goede service

"Ik weet dat ik op elk moment contact mag opnemen met om het even welke vraag. Ik waardeer hun proactiviteit en eerlijkheid."

Christian Moedts, Network Engineer bij Comet Groep

Lees het interview
Els Desauw

Els Desauw aan het woord

Eén aanspreekpunt is erg waardevol.

Bekijk de video

“Met glasvezel in België is uw onderneming klaar voor de toekomst.”

Muriel Jadot, Marketing Manager Proximus

Lees meer

Wat is top aan onze dienstverlening, en wat zijn onze werkpunten?

Geef uw mening!

Proximus-dienstverlening

Hoe pakken wij het aan?

Comet en Proximus slaan de handen in elkaar

Christian Moedts, Network Engineer bij Comet Groep

Christian Moedts, Network Engineer bij Comet Groep waardeert de vertrouwensband die hij met Proximus heeft opgebouwd. Voor hem:

  • is Proximus altijd bereikbaar en proactief op zoek naar oplossingen voor een probleem
  • kent Proximus zijn bedrijf zeer goed, en doet suggesties waar de business beter van wordt
Lees het interview

Hoe Proximus dienstverlening aanpakt

Katia Battheu, Director of Enterprise Operations et Pascal Vanswegenoven, Head of Business Support Centers chez Proximus

Kwaliteit is ons codewoord, ook op het vlak van servicing

Maar waarom is servicing zo belangrijk? En hoe zit onze unieke aanpak voor de professionele markt in elkaar? We vroegen het aan Katia Battheu, Director of Enterprise Operations bij Proximus, en Pascal Vanswegenoven, Head of Business Support Centers bij Proximus.

Lees meer

Altijd bereikbaar zijn. Daarom kiest Desauw voor Proximus

Voor installatiebedrijf Desauw is Proximus een prima partner

Want voortdurend bereikbaar zijn is cruciaal. Hun aanspreekpunt bij Proximus is voor hen een vaste waarde. Robin beantwoordt hun vragen, denkt met hen mee en zorgt dat Desauw altijd aan de slag kan blijven.

Glasvezel in België

In België is glasvezel de realiteit voor vele bedrijven. Met deze technologie werkt, deelt en surft u immers nóg sneller, in alle veiligheid. Glasvezel is stabiel en makkelijk aanpasbaar aan uw noden. Het biedt de bandbreedte en snelheid waar uw onderneming nood aan heeft. Om morgen uw klanten nog beter te bedienen.

Lees meer

Hoe pakt ú servicing aan?

Le service à la clientèle est la vitrine de votre entreprise

Kom naar het rondetafelgesprek!

Klantenservice is hét uithangbord van uw onderneming, en wint jaar na jaar aan belang. Maar hoe pakt u dienstverlening aan en hoe doen andere ondernemingen dat? En voor welke uitdagingen staan bedrijven in de nabije toekomst?

  • Ontdek het en kom ook uw mening geven op 02/03/2017 tijdens het rondetafelgesprek bij Proximus.

Onze magazines

One magazine

In One magazine leest u als CIO en ICT-beslissingsnemer de nieuwste trends en bieden we u - vanuit businessoogpunt - inspiratie en perspectief op het vlak van ICT en telecom.

Perspectief magazine

Perspectief magazine gunt bedrijfsleiders van middelgrote bedrijven een blik op de toekomst. U leest er nieuwe inzichten om met een frisse blik ook uw onderneming naar een hoger niveau te tillen.

Contact