×
×
img

Op smartphone, tablet of laptop

Mobiel internet tarieven

Voordelen

  • Surfen en mails versturen met uw smartphone, tablet of laptop
  • Met Proximus surft u op ons uitstekende 3G- en 4Gnetwerk in België. Ontdek waarom het Proximus-netwerk het beste is
  • Uw verkopers of medewerkers zijn altijd en overal online
  • Afspraken, taken en contactpersonen altijd up-to-date

Mobiel internet op smartphone

S

1 GB/maand

€ 0,0248/extra MB


10/maand

M

3 GB/maand

€ 0,0248/extra MB


15/maand

L

6 GB/maand

€ 0,0248/extra MB


25/maand

XL

12 GB/maand

€ 0,0248/extra MB


35/maand

U hebt een spraakabonnement van Proximus nodig waarop u Internet On GSM kunt activeren.

Mobiel internet op tablet en laptop

Mobile Internet Pro M

3 GB/maand

€ 0,0248/extra MB


15/maand

Mobile Internet Pro L

6 GB/maand

€ 0,0248/extra MB


 25/maand

Mobile Internet Pro XL

12 GB/maand

€ 0,0248/extra MB


35/maand

Inbegrepen: gratis toegang tot meer dan 1 miljoen Proximus wifi hotspots for Mobile in België.

Mobiel internet op alle toestellen

De shared bundles 'National Shared Data' zijn mobiel internetbundels voor gedeeld nationaal gebruik waarmee u het mobiel internetgebruik van uw medewerkers op hun verschillende mobiele toestellen (smartphone, laptop of tablet) kunt optimaliseren. Ook en vooral als het verbruik of het type (van de) gebruikte toestellen sterk varieert volgens de gebruiker.

  • Slechts één volume voor heel uw mobiele vloot: er moet geen individuele bundel voor de werknemer worden gekozen afhankelijk van het gebruik
  • Optimalisering van het mobiel internetgebruik
  • Werken op verplaatsing vanop gelijk welk toestel

National Shared Data bundles

Contacteer uw accountmanager voor tarieven op maat van uw bedrijf

Voorwaarden voor mobiel internet en Shared Data bundles

Mobile Internet

Dit aanbod is geldig vanaf 14 november 2016. Eventuele kortingen toegestaan aan de klant op het abonnement van de individuele Mobile Internet opties of tariefplannen zijn niet van toepassing op de huidige tariefplannen.

National Shared Data bundles

  • Indien u het maandelijkse volume van uw abonnement overschrijdt: facturering per 1 KB.
  • Het maandelijkse volume in de bundel wordt niet overgedragen.
  • De roamingopties blijven onveranderd.
  • Aanbod geldig vanaf minstens 30 gebruikers.
Toegang tot uw bedrijfsapplicaties
  • Dankzij Proximus Mobile Intranet en het 3G en 4G-netwerk van Proximus hebt u toegang tot uw agenda, uw e-mails en uw bedrijfsinformatie en -applicaties (CRM, ERP, SCM, enz.).
  • De verbinding wordt beveiligd via Proximus Explore of een huurlijn bij uw vaste operator.
  • Met Mobile Intranet bieden wij u een complete oplossing met end-to-endbeveiliging.

Blijf op de hoogte van uw verbruik

Gedaan met onaangename verrassingen. Beheer uw mobiel datavolume.

MyProximus

De MyProximus-applicatie geeft u wanneer u maar wilt en met slechts één klik een volledig overzicht van uw verbruik aan oproepen, berichten (sms'en en mms'en) en internetvolume. Download de MyProximus-applicatie op uw gsm, smartphone of tablet. U vindt hem op Google Play Store, de App Store, enz.

Melding per sms

Om elke onaangename verrassing m.b.t. het mobiele datavolume te vermijden bij ontvangst van uw factuur, stuurt Proximus u sms'en om u te melden hoe het staat met uw dataverbruik, dit zowel in België als in het buitenland. Deze dienst wordt automatisch geactiveerd. Tussen 22 en 7 uur (Belgische tijd) wordt er geen enkele sms gestuurd. De surfsnelheid wordt beperkt tot 128 Kbps wanneer de volumelimiet voor mobiel internet op smartphone en tablet/laptop overschreden wordt. Dit wordt u gemeld per sms. Op die manier proberen we u bijkomende kosten door het downloaden van zware volumes te besparen.

Surflimiet

Wanneer u in het buitenland surft, wordt uw internetverbinding uitgeschakeld zodra uw factuur € 60 (incl. btw) bereikt. Net voordat u uw surflimiet bereikt en op het ogenblik dat die limiet bereikt is, wordt u per sms verwittigd. De surflimiet geldt tot de volgende facturatieperiode. U ontvangt een sms zodra u opnieuw kunt surfen in het buitenland. U hebt een abonnement om in het buitenland voordeliger te surfen De surflimiet wordt dan toegepast wanneer u uw bundel van € 60 overschrijdt.

(De)activering van de surflimiet

Klanten een surflimiet wensen te (de)activeren, kunnen contact opnemen met hun accountmanager of met de klantendienst van Proximus Via 0800 22 200 en +32 475 15 60 00 (vanuit het buitenland)

Business Priority Services

Door het grote aantal mobiele gebruikers en het toenemende dataverkeer kan de bandbreedte onder druk komen te staan.
Voor bedrijven met kritieke applicaties (bijv. in de sectoren van veiligheid of gezondheid), kan het wenselijk zijn om een prioriteit toe te kennen aan het mobiele dataverkeer om te garanderen dat bedrijfskritieke informatie altijd vlot beschikbaar is.

Business Priority Services laat toe om bepaald mobiel dataverkeer met prioriteit te behandelen ten opzichte van het mobiele standaardverkeer. Het resultaat is een vlottere gebruikservaring en een boost voor mobiele dienstverlening voor downloaden en streamen (bijvoorbeeld tijdens videoconferencing), zonder dat dit ten koste hoeft te gaan van de andere gebruikers.

Voordelen

  • Beste mobiele gebruikerservaring
  • Sneller downloaden en streamen
  • Hogere prioriteit in het mobiele datanetwerk

Anderen bekeken ook

Tarieven in het buitenland

Surf goedkoper in het buitenland dankzij onze roamingopties.

Gratis wifi

Surf gratis op uw laptop, tablet of smartphone.

Contact

Graag meer informatie? Contacteer uw accountmanager of klik op Contacteer mij en vul het formulier in. We contacteren u dan zo snel mogelijk.

Contacteer mij

Bent u privé-klant, zelfstandige of klein bedrijf? Dan contacteert u best uw eigen klantendienst.