×
×
img

Lead passing EBU

De implementatie van het SE transformatieprogramma en de creatie van de V4 functies hebben een aantal wijzigingen in de routing tot gevolg. Bovendien worden er een aantal nieuwe principes van kracht voor leadpassing naar ME

Wat moet ik doen als FOS agent:

  1. Check altijd eerst het segment van de klant in het BCI 360° scherm
  2. Probeer zelf de vraag van de klant te beantwoorden (als er geen Solution Selling bij betrokken is)
  3. Maak nooit zelf een QSE aan
  4. Leadpassing, kies hieronder de situatie
Meer info

Klant is RES

Sales

Retentie

Cancel before installation : maak een lead aan naar het SAVE team
JO retention Mobilus 

JO retention Tuttimus

Niet meer beschikbaar

Klant is SE

Kijk eerst of dit binnen FOS behandeld kan worden. Doe het zelf of transfer naar V4.

Sales

Retentie

Cancel before installation : maak een lead aan naar het SAVE team
JO retention Mobilus 

JO retention Tuttimus

  • Check eerst of klant wel in aanmerking komt (Acquistion promo via EOY promo tool, JO retention Mobilus, Retention promo, churn signaal)
  • Volg ASA proces

Bizz All-in onlineformulieren