×
×
img

ICT Service Desk

ICT Service Desk

In een wereld waar bedrijven en consumenten rekenen op de permanente beschikbaarheid van onlinediensten maakt de kwaliteit van de service die de provider biedt het verschil. De proactieve aanpak van Proximus sluit zoveel mogelijk potentiële problemen bij de bron uit. De ICT Service Desk is toegankelijk voor bedrijven en overheden op het gratis nummer 0800 14 888 of via ict-servicedesk@proximus.com. Indien zich een incident voordoet, kunt u de klok rond terecht bij deze Service Desk. 400 experts van Proximus staan voor u klaar. De ICT Service Desk heeft als missie alles in het werk te stellen om onze klanten uitstekende diensten te bieden.

Onze rol

  • Zoveel mogelijk problemen oplossen bij het eerste contact en in een recordtijd
  • Incidenten voorkomen dankzij uitstekend incidentmanagement, changemanagement en proactieve monitoring
  • De dienst zo snel mogelijk en met de meeste zorg herstellen

Onze troeven

Doorgedreven proactiviteit

Een altijd bereikbare en goed werkende helpdesk is een troef. Toch proberen we zoveel mogelijk problemen proactief op te sporen en op te lossen nog vóór u ze zelf opmerkt. Wij monitoren constant onze diensten en het netwerk. Ook uw infrastructuur kan specifieke monitoring krijgen.

24/7 bereikbaarheid op één nummer 0800/14888

De eerstelijnssupport bestaat uit generalisten die de aard en de impact van het probleem meteen kunnen inschatten. U kunt bij hen terecht voor al uw ICT-problemen, ongeacht uw product of dienst. Wij streven ernaar uw problemen al bij dit eerste contact op te oplossen.

Een sterk team van ICT engineers

Als de eerste lijn niet meteen een antwoord kan bieden, wordt er een specialist van de tweede lijn ingeschakeld. Ook hier kiest Proximus voor de snelste weg: iedere oproep voor de tweede lijn moet meteen bij de bevoegde specialist terechtkomen. Die beschikt niet alleen over de juiste technische kennis, maar ook over de nodige communicatievaardigheden. De medewerkers van de ICT Service Desk zijn ervoor opgeleid om de impact van een probleem juist in te schatten en zo snel mogelijk een oplossing aan te reiken.

Respecteren van afspraken

Ons team scant actief openstaande tickets en doet al het mogelijke om problemen sneller op te lossen en zo te garanderen dat onze SLA-verbintenissen worden nageleefd en dat de impact voor onze klanten zo beperkt mogelijk blijft.

Speciale coördinatie bij ernstige problemen

Bij ernstige problemen krijgt een escalatiemanager de volledige leiding en wordt hij het enige contactpunt tijdens de behandeling van het incident.

Expertise in outsourcing

Outsourcing is nog een andere mogelijkheid die door onze ICT Service Desk wordt aangeboden. De medewerkers van Proximus vormen dan uw eerstelijnshelpdesk, die ook voor uw eindgebruikers altijd bereikbaar is.

Contact

Graag meer informatie? Contacteer uw accountmanager of klik op Contacteer mij en vul het formulier in. We contacteren u dan zo snel mogelijk.

Contacteer mij

Bent u privé-klant, zelfstandige of klein bedrijf? Dan contacteert u best uw eigen klantendienst.