×
×
img

Klant is koning

#NieuwPerspectief op klantservice

“Eén nummer voor iemands vaste én mobiele lijn is zoveel professioneler.”

Gunther Bamelis, CEO van ’t Veer

’t Veer is een maatwerkbedrijf in Menen. Het stelt bijna 700 kansarmen tewerk op 4 sites en nog eens 100 bij klanten. Dé uitdaging: alle communicatie efficiënt organiseren, zowel onderling als met klanten:

  • een vaste en mobiele lijn combineren als je veel op de baan bent, bleek niet efficiënt
  • met een niet optimale telefonische ontvangst werden veel oproepen doorgeschakeld, in de wacht gezet of gingen ze verloren

Het antwoord lag in een professionele telefonie-oplossing waardoor het team van ‘t Veer slimmer kan samenwerken én klanten een betere service bezorgen.

Slimmer werken met één nummer voor mobile & fix

Gunther Bamelis, CEO van ’t Veer: “Om efficiënter te werken, kreeg iedereen die veel onderweg is één nummer voor hun vaste en mobiele lijn. En er kwam een nieuwe geavanceerde telefooncentrale om dit alles naadloos te coördineren. Onze vroegere communicatieproblemen zijn opgelost.”

“Als iemand me nu belt, rinkelen m’n vaste en mobiele lijn tegelijk. Ik kan overal opnemen. Gedaan met doorschakelen van vast naar mobiel naar voicemail. Klanten worden sneller geholpen én onze interne communicatie loopt stukken vlotter.”


Eén doordachte, geïntegreerde, IT & telecom-oplossing

Gunther Bamelis, CEO, licht toe: “We hadden echt nood aan een professionele ontvangst van onze klanten. Dus: er was een nieuwe telefooncentrale nodig die vaste en mobiele lijnen naadloos kon samenbrengen en een feilloze datastroom kon verzekeren. Proximus was de enige die ons hiermee professioneel kon helpen. Eindelijk geen tijdverlies, ergernis en extra kosten meer!”

Hans Mestdagh, Account Manager bij Proximus: “Alles begint met luisteren naar de échte noden van de klant. Zeker als die zelf niet veel IT-kennis in huis heeft. Sommige werknemers kregen één nummer voor vast en mobiel. Anderen kozen voor enkel mobiel. Minder lijnen dus met een lagere factuur en een betere samenwerking tot gevolg.”


Slim, perfect op maat van de klant én future proof

“Het begint bij optimale mobiele ontvangst en audiokwaliteit”, vertelt Katelijne Blondeel, die instaat voor het day-to-day beheer van het systeem. En er is meer: we ondervinden nu elke dag hoe handig het is om alles via één aanspreekpunt te regelen. De meeste aanpassingen doen we gewoon zelf en bij een probleem worden we snel en efficiënt geholpen.”

“En samen vooruit denken uiteraard.” vult CEO Gunther Bamelis aan. “Dus kozen we voor een makkelijk uitbreidbare telefooncentrale en een straalverbinding voor het dataverkeer tussen onze sites. Zo kan de nieuwe fabriek van 6.000 m2 die we later dit jaar in gebruik nemen zonder extra investeringen worden aangesloten. Geïntegreerd én future proof, dus.”

Ga voor een #NieuwPerspectief om uw klanten als een koning te dienen!

Altijd efficiënt werken, maakt klanten gelukkig

Contact centers

Optimaliseer de interactie met uw klanten volgens de specifieke behoeften van uw onderneming

Telefooncentrales

Plan een professioneel onthaal en afgestemd op uw klanten

Professionele toegankelijkheid

Blijf overal bereikbaar met vaste en mobiele telefonieoplossingen en ga en sta waar u wilt

Cloud

Uw documenten, e-mails en instant messaging altijd bij de hand in de cloud om altijd en overal productief te zijn

Uw uitdagingen bekijken door een nieuwe IT- en telecombril?

Aarzel niet om uw accountmanager te contacteren of laat uw gegevens achter en wij bellen u zo snel mogelijk terug.

Contacteer mij