×
×
img

Oproep routering

Voice Managed Services

Voice Management Services (VMS) optimaliseren het klassieke PSTN/ISDN-netwerk van Proximus en bieden uw organisatie de mogelijkheid de inkomende oproepstroom van geografische standaardnummers intelligent te beheren zonder dat de bestaande infrastructuur moet worden aangepast.

Voordelen

  • Antwoordpercentage van 100%: elke oproep wordt naar de operator gestuurd die het best geschikt of het meest gekwalificeerd is om hem af te handelen
  • Optimale toewijzing van resources: u kunt de juiste resources plannen om de oproepen te beantwoorden, onafhankelijk van de plaats waar ze zich bevinden
  • Sterke commerciële relaties met uw klanten
  • Geen investeringen nodig: u hoeft geen hardware of software te installeren
  • Duidelijke statistieken over uw inkomende oproepen
Voice Managed Services voordelen
Ons aanbod

Het gamma Voice Managed Services van Proximus omvat de volgende formules:

  • Klassieke VMS voor geografische nummers van Proximus om inkomende oproepen naar de juiste bestemming te routeren op basis van criteria als tijdstip van de oproep, status van de lijn, zwarte lijsten, nummer van de beller of door hem gevormde nummers
  • Contact Center-as-a-Service, waarmee oproepen kunnen worden gerouteerd naar een operator van het contactcenter. Zelf hebt u geen contactcenterinfrastructuur nodig (voor meer informatie over deze dienst: raadpleeg 'Contact Center-as-a-Service' onder 'Contactcenters').
  • VMS Outbound voor campagnes met uitgaande oproepen
  • VMS Disaster Recovery Solution is beschikbaar in een klassieke versie of als CCaaS.

De alternatieve routering van inkomend verkeer is gebaseerd op routeringsbomen die kunnen worden gecombineerd tot een optimaal routeringsplan. Met een webinterface (via MyProximus Office) kunt u onmiddellijk de routeringsbomen wijzigen, wat resulteert in volledige interactiviteit met het VMS-platform.

Functies
  • Functies voor het beheer van de verkeersroutering: tool voor de alternatieve routering die u uitstippelt om inkomende oproepen te beantwoorden.
  • Resources: er kunnen variabelen worden gebruikt om de creatie en het efficiënte beheer van de routeringsbomen te verbeteren.
  • Agent Contact Management-functies: optie waarmee inkomende oproepen kunnen worden gerouteerd naar een specifieke operator in plaats van naar een specifieke bestemming. Hierdoor wordt kwalitatieve routering mogelijk, gebaseerd op de skills van de operator.
  • Statistieken en monitoring: de oplossing biedt de mogelijkheid onlinestatistieken en historische statistieken te krijgen van alle inkomende oproepen.
  • Outboundfuncties: met deze functie kan de klant automatisch uitgaande oproepen genereren, om klanten in contact te brengen met operatoren of berichten.

Voice Continuity

Ontvang altijd alle oproepen, zelfs als er iets verkeerd gaat

Voice Continuity Solution

Voice Continuity Solution en Voice Management Services - Disaster Recovery Solution (VMS-DRS) zijn back-upoplossingen voor uw telefoondiensten of contactcenter. Uw bedrijf blijft te allen tijde oproepen ontvangen die normaal gezien bij een ramp verloren zouden gaan.

Voor middelgrote bedrijven

Voice Continuity Solution
  • Inkomende oproepen verlopen niet via uw eigen infrastructuur en kunnen gelijk waarheen worden gerouteerd (nationaal en internationaal).
  • Beheer alle Voice Continuity-nummers eenvoudig via de mobiele app en webapplicatie.
  • Routeer alle oproepen die op de Proximus-lijnen worden ontvangen meteen naar één of meerdere bestemmingen.
Eigenschappen
  • Een webinterface (via MyProximus Office) laat u toe om de routering met één druk op de knop aan te passen. Dit is heel handig in een noodsituatie.
  • Functies om de routering van het verkeer te beheren.
  • Er kunnen groepsnamen (aliassen) worden gebruikt om de creatie en de herkenbaarheid van gebruikers te verbeteren.
  • U hoeft geen hardware te installeren, dus geen extra investering.
  • Voice Continuity biedt eenvoudige, flexibele « Disaster Services ».
Voice Continuity Solution

Voor grote bedrijven

Voice Disaster Recovery Solution
  • Uw bereikbaarheid en bedrijfscontinuïteit zijn gegarandeerd
  • Is niet afhankelijk van locatie en infrastructuur: inkomende oproepen verlopen niet via uw infrastructuur en kunnen naar eender welke plaats worden gerouteerd
  • Gemakkelijk te beheren via een webapplicatie en gemakkelijk te activeren door te bellen naar Proximus
  • U zorgt enkel voor het aantal personeelsleden en de hoeveelheid resources die nodig zijn om de oproepen te beantwoorden
  • Geen investeringen nodig: u hoeft geen hardware of software te installeren
Ons aanbod

Proximus VMS-DRS is verkrijgbaar in twee versies:

  • Om alle ontvangen oproepen op het netwerk van Proximus te routeren
  • Om alle oproepen naar uw contactcenteroperators te routeren vanuit onze cloud (raadpleeg voor nadere informatie over deze dienst Contact Center as a Service)

De alternatieve routering van inkomend verkeer is gebaseerd op routeringsbomen, die kunnen worden gecombineerd voor optimale routeplanning en gebaseerd zijn op criteria zoals tijdstip van de oproep, status van de lijn, zwarte lijsten, nummer van de beller of door hem gevormde nummer. Met een webinterface (via MyProximus Office) kunt u onmiddellijk de routeringsniveaus wijzigen, wat resulteert in volledige interactiviteit met het VMS-platform.

Functies
  • Functies voor het beheer van de verkeersroutering: tool voor de alternatieve routering die u uitstippelt om inkomende oproepen te beantwoorden
  • Resources: er kunnen variabelen worden gebruikt om de creatie en het efficiënte beheer van de routeringsbomen te verbeteren
  • Agent Contact Management-functies: optie waarmee inkomende oproepen kunnen worden gerouteerd naar een specifieke operator in plaats van naar een specifieke bestemming. Hierdoor wordt kwalitatieve routering mogelijk, gebaseerd op de skills van de operator
  • Statistieken en monitoring: de oplossing biedt de mogelijkheid onlinestatistieken en historische statistieken te krijgen van alle inkomende oproepen
  • Outboundfuncties: met deze functie kan de klant automatisch uitgaande oproepen genereren, om klanten in contact te brengen met operatoren of berichten

Anderen bekeken ook

Bizz IP Telephony

Vereenvoudig uw telefonie-infrastructuur met IP-telefonie.

Klassieke telefonie

Ontdek alle slimme diensten van de Phone Line van Proximus.

Inspiratie

Contact

Graag meer informatie? Contacteer uw accountmanager of klik op Contacteer mij en vul het formulier in. We contacteren u dan zo snel mogelijk.

Contacteer mij

Bent u privé-klant, zelfstandige of klein bedrijf? Dan contacteert u best uw eigen klantendienst.