×
×
img

Proximus Assist & Care

U focust op uw job, wij doen de rest

Uw ICT-infrastructuur moet dag en nacht feilloos functioneren

Proximus Assist & Care biedt u een assortiment serviceopties, waaruit u flexibel de oplossing kan kiezen die het best aan uw zakelijke behoeften tegemoetkomt. Op die manier waarborgt u de continuïteit van uw business en vermindert u het risico en de onvoorziene kosten van de uitvaltijd.

We leveren onder meer Assist & Care diensten op het gebied van

Implementatie

Wij schakelen de beste medewerkers in voor uw ICT-infrastructuur

Onze gecertificeerde architecten gaan op zoek naar de beste oplossing voor uw omgeving. Ze zullen het juiste concept, zowel voor telecom- als voor IT-oplossingen uitwerken, en zorgen voor een geoptimaliseerde infrastructuur die de hoogste waarde levert.

Onze projectmanagers staan in voor complexe implementeringen binnen de afgesproken termijn en rekening houdend met het budget. Ze fungeren als aanspreekpunt tussen de klant, de onderaannemers en de leveranciers.

Onze gekwalificeerde ingenieurs voeren technische implementatieactiviteiten uit, zoals de voorbereidende werkzaamheden, de fysieke installatie, configuratie, activering en tests.

Operationele diensten

Uw infrastructuur operationeel houden, daar is het ons om te doen

Onze service desk is op elk moment van de dag telefonisch bereikbaar voor informatie of om een probleem op te lossen.

Onze reactive care services zorgen ervoor dat de juiste wisselstukken snel ter plaatse zijn. Zodra een defect wordt vastgesteld, brengen ze het wisselstuk naar de site.

Dankzij configuration management, houden we uw apparatuur in goede conditie. Versie- en licentiebeheer van software, software-updates en -upgrades, back-up- en opslagopties, veranderingen, beheer van de levenscyclus van apparatuur en parameterconfiguraties kunnen wij stuk voor stuk voor onze rekening nemen.

Dankzij Proactieve monitoringdiensten, kunnen onze medewerkers elk individueel onderdeel van uw infrastructuur monitoren, incidenten vaststellen en reageren vóór uw business schade lijdt.

Dankzij Service Management, staan onze customer service managers in voor de dagelijkse operationele contacten, rapporteringsanalyses en advies.

De waarde die we bieden

Sterke focus op resultaten

Project on-time delivery

92%

Project management customer satisfaction

94%

SLA respect for incidents

>95%

Service management satisfaction

90%

Customer stories

Operations services

Van outsourcing tot partnership

De rol van ICT omkeren van kostencenter tot business enabler, dat is de missie van CIO Christophe Vanneste bij Mensura. Een groot outsourcingcontract met Proximus past perfect in die strategie.

Lees meer

Contact

Graag meer informatie? Contacteer uw accountmanager of klik op Contacteer mij en vul het formulier in. We contacteren u dan zo snel mogelijk.

Contacteer mij

Bent u privé-klant, zelfstandige of klein bedrijf? Dan contacteert u best uw eigen klantendienst.