×
×

Uit eerste hand

Nieuws filtering op :

De prepaidkaart van je oogappel, niet langer anoniem

Uit eerste handdoor Peter22/10/2016

Maar wat verandert er nu precies?

Vanaf eind november is het dus finaal gedaan met de anonieme herlaadkaart. Dat betekent dat iedereen de nodige gegevens aan ons zal moeten doorspelen. Ook onze klanten met kinderen die al zo’n kaart hebben. Dat is trouwens net hetzelfde bij de andere operatoren.

Maar geen nood, wij helpen je om het allemaal zo simpel mogelijk te doen.

Waarom eigenlijk?

Eerst even waarom dit nu allemaal moet. Wel, het is een beslissing van de federale regering als hulp in de strijd tegen het terrorisme. Een strijd waar we hier bij Proximus graag onze schouders mee onder zetten.

In de eerste plaats zal iedereen die een nieuwe prepaidkaart koopt, zich ineens ook moeten identificeren. Maar ook als je kroost al een herlaadkaart van ons heeft, zullen jullie de nodige gegevens moeten doorgeven.

De eenvoudige oplossing: Mobilus FullControl

Maar eigenlijk is het het voordeligste om gewoon over te schakelen op FullControl. Dan ben je ineens met alles in orde en heb je meteen ook alle voordelen van een abonnement. Allemaal met een gelimiteerd bedrag per maand, dat je oogappel nooit kan overschrijden.

Heeft je zoon of dochter nu al FullControl of een abonnement? Dan is alles in orde en hoef je niets meer te doen.

Alternatief: registreer de bestaande prepaidkaart

Alternatief is om ons de nodige gegevens door te geven voor de bestaande prepaidkaarten van je kinderen. Daarvoor krijg je tot midden mei 2017 de tijd. Doe je dit niet binnen deze periode? Dan zal je zoon of dochter niet meer kunnen bellen, sms’en en surfen, tot jullie alsnog de nodige zaken doorgegeven hebben.

Nu kan je dit op verschillende manieren doen. Je kan de kaart identificeren met zijn of haar elektronische identiteitskaart, via sms en MyProximus, of door langs te komen in een Proximus Center. Kies gewoon even welke methode voor jullie de beste is.

Zit je toch nog met vragen? Twijfel niet en stel ze zeker hieronder, of lees eens onze speciale pagina hierover.

Peter

Peter

Hallo! Mijn naam is Peter en Internet en communicatie zijn mijn passie! Ik werk nu 8 jaar bij Proximus en ik ben een enorme fan van ons merk. Ik hou van dit bedrijf, de werknemers de producten en onze visie om onze klanten dichter bij te brengen, bij wat belangrijk is voor hen. Op dit ogenblik ben ik verantwoordelijk voor digitale communicatiecampagnes, maar ik heb ook meegewerkt aan de rebranding en in een ver verleden was ik trendwatcher.

Hallo! Mijn naam is Peter en Internet en communicatie zijn mijn passie! Ik werk nu 8 jaar bij Proximus en ik ben een enorme fan van ons merk. Ik hou van dit bedrijf, de werknemers de producten en onze visie om onze klanten dichter bij te brengen, bij wat belangrijk is voor hen. Op dit ogenblik ben ik verantwoordelijk voor digitale communicatiecampagnes, maar ik heb ook meegewerkt aan de rebranding en in een ver verleden was ik trendwatcher.


Geef je mening over dit news

Wil je je mening delen of een commentaar posten?

Log je in via facebook.

Contacteer ons