×
×

Wist u dat…

Nieuws filtering op :

MyProximus: 4 dingen die u zeker moet weten

Wist u dat…door Dirk en Marjan02/12/2016

MyProximus: 4 dingen die u zeker moet weten

Comments

Kent u ons digitale dienstenportaal MyProximus al? U kan er al uw recente facturen raadplegen, uw abonnementen beheren en nog veel meer. Hoe u zich inschrijft en hiermee aan de slag gaat, leggen we u graag uit.

  1. Hoe kan ik me inschrijven op MyProximus?

    Inschrijven op MyProximus is zeer simpel. U heeft hiervoor vier dingen nodig: een e-mailadres (dit wordt uw gebruikersnaam), de datum, uw klantnummer (9 cijfers) en een activeringscode (8 karakters). Heeft u enkel een (of meer) gsm’s? Dan is uw gsm-nummer uw gebruikersnaam. Het klantennummer en de activeringscode vindt u trouwens op uw recentste factuur of op uw welkomstbrief. Hebt u enkel gsm-nummers op uw factuur, dan vindt u bovenaan uw ‘Klantenrekening’ (8 cijfers). Lukt het voor een of ander reden niet? Op deze pagina vindt u waarschijnlijk een oplossing voor uw probleem. 

  2. Hoe kan ik al mijn producten samenvoegen op MyProximus?

    Als u al uw abonnementen en bijbehorende facturen in uw bestaande MyProximus-account samenvoegt, geniet u van al onze diensten zoals Bizz Club en Smart Wi-Fi. Ook hiervoor heeft u uw klantennummer en activeringscode nodig. Let wel: dit kan enkel wanneer u de “beheerder” bent van de facturen en niet gewoon een “gebruiker”. Op MyProximus kunnen “beheerders” alle abonnementen in uw bedrijf met hetzelfde klantennummer (internet, gsm, tv, vaste lijn,…) beheren. De “gebruikers” (bijvoorbeeld uw personeelsleden) zien enkel hun eigen gsm-verbruik. 

  3. Hoe kom ik aan de MyProximus-app?

    MyProximus is niet enkel een website, maar ook een zeer handige smartphone-app (voor iPhone, Windows Phone en Android) die u in de respectievelijke downloadwinkels van Apple, Microsoft en Google gratis afhaalt. Een zeer handige feature is bijvoorbeeld dat u hiermee uw dataverbruik en factuurbedrag heel nauwkeurig in de gaten kan houden. Heeft u hiermee problemen? Lijkt uw verbruik zich niet correct te registeren? Kijk dan even op deze pagina, staat de oplossing er niet tussen, dan belt u best even naar onze klantendienst

  4. Hoe kan ik mijn login en/of wachtwoord voor MyProximus wijzigen?

    Uw login en wachtwoord voor MyProximus kan u wijzigen via… MyProximus! Ga op de site naar ‘Mijn account’, daar past u de gebruikers- en toegangsgegevens aan. Let wel: Uw wachtwoord moet minimaal acht karakters tellen, waarvan minimaal vier letters en minimaal één cijfer. Als u uw wachtwoord of login bent vergeten, kan u dit ook online weer opnieuw instellen

Nog vragen? 

Onze handige FAQ staat er tot uw dienst, hier vindt u ongetwijfeld een antwoord op uw vraag. Maak anders gebruik van de handige chat-knop (die verschijnt rechts onderaan) om rechtstreeks met een helpdeskmedewerker in contact te komen. 

Dirk en Marjan

Dirk en Marjan

Wij zijn Dirk en Marjan, Bizz Experts bij Proximus.
Samen met onze 400 collega’s staan we klaar om u te helpen met al uw telecomvragen. Spring gerust eens binnen in uw Proximus Center of maak een afspraak.
Tot gauw.

Wij zijn Dirk en Marjan, Bizz Experts bij Proximus.
Samen met onze 400 collega’s staan we klaar om u te helpen met al uw telecomvragen. Spring gerust eens binnen in uw Proximus Center of maak een afspraak.
Tot gauw.


Geef je mening over dit news

Wil je je mening delen of een commentaar posten?

Log je in via facebook.

Contacteer ons